Toxic

Nitraat12

VWC lid
Artikelnummer: 01242
Artikelnaam: Toxic
Bruto Gewicht: 2850 gram
Netto kruitgewicht: … gram
Aantal schoten: 25 schoten
Effectomschrijving: Dit Zena product is een 500 grams cake met alleen maar giftig groene effecten. Dikke gouden regen met groene uiteinden worden afgewisseld met groene sterren en blinkers, om in een finale van gouden regen met groene blinkers te eindigen.
Afmeting: 180 x 180 x 175
Max. tube diameter: 30
Tijdsduur: 30 sec.
Stijghoogte: 25-30 meter
Kartoneenheid: 6 / 1
Adviesprijs: €34.95
Voorverkoop: €27.95
15092014934591242Toxic_390_390.png

Laatst bewerkt door een moderator:
ik weet het niet helemaal met deze cake, die willows vind ik echt jammer. als het nou gewoon puur groen was geweest met dahlia's en blinkers om en om..

Wat vond je precies slecht als ik vragen mag? :p
kan m krijgen voor 2 tientjes.
Ben dol op groen :D

Voor dat geld heb je een prachtige cakes aangeschaft zeker als hij van 2014 is want dan is hij kurk droog omdat hij een jaar heeft kunnen drogen, vorig jaar waren veel cakes heel erg vochtig wat waarschijnlijk heeft bijgedragen aan de mindere prestaties. Mijn vader heeft hem daarom ook niet geschoten en ook hier staat hij al een jaar lekker droog en we zijn zeer benieuwd.

Voor dat geld heb je een prachtige cakes aangeschaft zeker als hij van 2014 is want dan is hij kurk droog omdat hij een jaar heeft kunnen drogen, vorig jaar waren veel cakes heel erg vochtig wat waarschijnlijk heeft bijgedragen aan de mindere prestaties. Mijn vader heeft hem daarom ook niet geschoten en ook hier staat hij al een jaar lekker droog en we zijn zeer benieuwd.

Daar heb ik wat aan :D thanks!

Wat vond je precies slecht als ik vragen mag? :p
kan m krijgen voor 2 tientjes.
Ben dol op groen :D

de effecten waren klein en slordig en de knal was slecht. maar wat kratos zegt over dat ze nat waren zou het denk wel zijn. zelf is het mijn niet opgevallen dat ze nat waren :)

Ik kom net dit filmpje tegen, hier presteerde die niet echt overtuigend nee :p

Hmmm ik moet eerlijk bekennen dat ik bij het zien van dit filmpje het gevoel krijg dat deze cake hier last zou hebben gehad van vocht problemen maar eerder gewoon een stuk minder presteert dan het importeursfilmpje etc. Hopelijk is hij hier over een paar dagen toch een stuk beter :)

Hmmm ik moet eerlijk bekennen dat ik bij het zien van dit filmpje het gevoel krijg dat deze cake hier last zou hebben gehad van vocht problemen maar eerder gewoon een stuk minder presteert dan het importeursfilmpje etc. Hopelijk is hij hier over een paar dagen toch een stuk beter :)

Geloof me.
Dit was afgelopen jaarwisseling echt een toppertje.

Schoot in salvo's echt ik heb er echt van genoten.
De effecten waren ongeveer net zo groot als de pyro delight en de brocade willow tip van zena.

Waren trouwens alle 3 toppers

Back
Bovenaan