Toxic Typhoon

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 04472
Artikelnaam: Toxic Typhoon
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 1886.4 gram
Aantal schoten: 144 schoten
Effectomschrijving: Deze compound bestaande uit 144 schots combineert een strak tempo met extreem grote effecten en neonfelle kleuren. De finale bestaat uit een variatie van spinners, Spin & Win!
Afmeting:
Max. tube diameter:
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: 1/1
Adviesprijs: € 99,95
O.a. te koop bij: Vuurwerkplanet

Wij danken Lesli Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Lekker tempo is nooit verkeerd, en dat heeft ie. Vind hem goed maar niet onderscheidend.

Ik vind deze juist wel weer gaaf. Kleursterren zijn laag in getal en goede dikte om bijna als dahlia door te mogen gaan. Om en om combi met blink en crackling, waarna zelfde met tails erbij, maakt een leuke opbouw. Verre van saai. Mooi ding.

Ennn, net als meer in deze lijn, een voor Lesli-begrippen acceptabele prijs :thumbup:

Ik vind deze juist wel weer gaaf. Kleursterren zijn laag in getal en goede dikte om bijna als dahlia door te mogen gaan. Om en om combi met blink en crackling, waarna zelfde met tails erbij, maakt een leuke opbouw. Verre van saai. Mooi ding.

Ennn, net als meer in deze lijn, een voor Lesli-begrippen acceptabele prijs :thumbup:

Helemaal mee eens, ik vind het een goed blokkie en een nette prijs. Lesli keep on going :)

Geweldige rambak dit, precies de effecten die je wilt zien in een up tempo 25mm compound. Allemaal effecten die altijd groot afvallen en het goed doen bij het grote publiek. Lekker betaalbaar ook!

Er mist alleen een beetje extra finale in, vind ik. Met de spinners naar chry's, zie ik liever het laatste gedeelte tegelijkertijd de lucht in gaan. Maar ja zoals gezegd, voor de prijs een prima bakkie. :thumbup:

Een prachtige box inderdaad, met het juiste tempo voor de effecten die ook prima uitgevoerd zijn. Lekker geprijsd ook als adviesprijs, daar kan met een leuke actie wellicht nog wat mee gedaan worden ook. Houden we zeker in de gaten, net als de rest van deze prima lijn.

Komt wel aardig over, de spinners voegen veel toe. Boeketten niet extreem groot, zo het lijkt. Maar mooie kleurenbak, 75 euro een keurige prijs!

Boeketten komen inderdaad niet groot over, helemaal wanneer de spinners erbij komen lijkt het nog net wat minder. Maar de kleuren zijn wel top en de prijs is nu ook goed te doen.

Twijfeltje. Kwa kleur en combinaties ziet het er aardig uit op de volgende video. Nog even denken of ik dit gokje waag. Wat denken jullie?

Back
Bovenaan