Towering Inferno

moontan

VWC lid
Artikelnummer: 5024
Artikelnaam: Towering Inferno
Netto Kruitgewicht: nog niet bekend
Aantal Schoten: nog niet bekend
Effectomschrijving: First remitting red flames and then red,green,blue & purple stars up to crackling chrysanthemum; to golden flashing with blue coconut trees; Brocade tails up bursting to brocade crown with crackling chrysanthemum
O.a. te koop bij: OnlineVoorverkoop.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Wij danken Gert Breeschoten BV voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Prijs: 17,50

De effect omschrijving klinkt goed als de uitwerkingen nu nog goed zijn komt het wel goed. Ik zie het al helemaal voor me eerst een mooie fontijn en dan onverwachts een paar mooie schoten :cool:

ik vind dit altijd leuke combinatie's:wink: ik verwacht veel van deze cake. afgelopen oud en nieuw had mijn vader een zelfde soort cake ik dacht dat die van evuco was... en dat gaf een leuk effect met eerst zo'n fontein gevolgd door schoten.ik ben benieuwd naar het fimpje!:wink:

lijkt net of er een blinq van pyro power op het potje staat :P

als ik zo de tekst van de effect omschrijving lees en de prijs zo zie, lijkt het mij een prima potje.
alleen jammer dat er nog niks over het aantal schoten bekend is.

lijkt me niet dat er meer dan 15 schoten uit komen als ik de grootte zo zie.

Ik had deze cake afgelopen oud en nieuw, en ik denk dat dit met recht een topper genoemd mag worden! Eerst een bengaalse vlam, waarna ineens vele schoten de weg naar boven vinden. Door de de soort van Romeinse kaarsen ballen raakt de lucht goed opgevuld. Effecten waren ook erg mooi, kleuren waren mooi en erg helder. Topper!

Ik had deze cake afgelopen oud en nieuw, en ik denk dat dit met recht een topper genoemd mag worden! Eerst een bengaalse vlam, waarna ineens vele schoten de weg naar boven vinden. Door de de soort van Romeinse kaarsen ballen raakt de lucht goed opgevuld. Effecten waren ook erg mooi, kleuren waren mooi en erg helder. Topper!

Bedankt voor je reactie Maniac!:D klinkt erg leuk.. maar ik vind hem voor 17,50 toch een beetje prijzig... maar juh weet nooit of het budget het aan het eind van ut jaar toelaat:P:D

Back
Bovenaan