Tournament Box 432'S

Ik heb net mail gehad de volgende producten van Vuurwerkmania niet gaan komen dit jaar.

-Demonia
-Cardinal of Souls
-Collision Thunder
-Tournament Box
-Red Maroon

Vuurwerkmania klopt dit en waarom moet wij dit van een ander horen??? vragen!!!

Van een duitse firma zeker.

Hier ging het vanochtend ook over in het topic Artikelen die niet binnen komen

http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?48385-Artikelen-die-niet-binnen-komen-in-2017!/page3

Vanuit Huisman contact geweest met Vuurwerkmania en volgens hen:

Vooralsnog zijn er op dit moment geen extra artikelen waarvan bekend is dat die niet naar NL zullen komen. Natuurlijk blijft dat zoals elk jaar nog even spannend t/m de daadwerkelijke leveringen en keuringen maar er is dus absoluut geen reden tot paniek.

Dit klopt Vesper, In duitsland moet het vuurwerk nog extra gekeurd worden voor toelating en keuringsnummers. Dit wordt te kort dag zodat Mania helaas genoodzaakt is om deze producten te cancellen voor Duitsland. Niet voor Nederland !

In nederland zullen deze boxen dus gewoon verkrijgbaar blijven. Heb dit ook bevestigd gekregen vanuit Mania trouwens.

Dit klopt Vesper, In duitsland moet het vuurwerk nog extra gekeurd worden voor toelating en keuringsnummers. Dit wordt te kort dag zodat Mania helaas genoodzaakt is om deze producten te cancellen voor Duitsland. Niet voor Nederland !

In nederland zullen deze boxen dus gewoon verkrijgbaar blijven. Heb dit ook bevestigd gekregen vanuit Mania trouwens.

Misschien is het beter dat soort berichten te verwijderen? Zorgt alleen maar voor onrust en onduidelijkheid...

Dit is wel een mooi ding, goede salvo’s en een mooie finale aan de product video te zien. Ik ben alleen bang dat de productie boxen echt een stuk minder goed presteren? Van mij mochten deze box wel 30mm en dan maximaal gevuld! En een nog dikkere eind finale. Bij het verkopen Zouden ze dan net als bij king of town kunnen doen bijv de 12 cakes per 4 verdelen dat je 3 dozen aan me kaar moet maken.

Ik twijfel om deze box te halen door de 25mm en of ik teleur gesteld ga worden door de echte prestatie van de box in de straat. Is deze beter dan de Sodom & Gomorra van rubro? Welke zouden jullie halen.

Deze is bij ons al uitverkocht . Ook mede omdat niet alles geleverd is. Het kan zijn dat ze op het laatste moment nog komen, maar ben er bang voor.

Was helaas nog niet binnen gekomen vandaag bij auto-ypenburg. Op andere locaties ook levering problemen ?
Hopelijk kan ik deze morgen alsnog ophalen, ben benieuwd

Als de demo filmpjes geen samples zijn haal je toch wel een prima bak ik huis, daar ik had verwacht dat het een beetje een chaos zou zijn met zo'n bak. Heb vandaag ook vernomen dat Rubro, waar waarschijnlijk ook Mania producten bij zitten, gister en vandaag nog 20! containers moesten lossen.

Back
Bovenaan