Tournament Box 432'S

Geweldige bak zag :droolthum

Is deze uit de productie gepikt? Zou mooi zijn aangezien je ook goed ziet hoe gruwelijk de Red maroon is.

Ik kreeg trouwens de Facebook link van iemand doorgestuurd waar jullie de film posten. Respect hoe jullie met de kansloze reacties omgaan daar! Wat ben ik blij dat ik geen facebook meer heb.

Wat een geweld zeg! Prachtig! Hele mooie effecten erin verwerkt ook. Dik 3 minuten vuurwerk en dan nog op hoog tempo ook.

Ik verwacht dat het lekker ouderwets doorlonten gaat worden :) Ik denk dat ik hem hier in 2 sets van 6 ga doorlonten en dan als laatste de twee blokken aan elkaar maak. Zo vorig jaar ook de MOAB gedaan (toen de laatste doorverbinding nog op straat gemaakt dankzij de onhandige dozen/cakes)

Deze box heeft wel echt alles zeg! Afwisseling, snel tempo, grote boeketten, salvo's. Alleen moet er niet aan denken dat wat op de demo gebeurde in mijn straat gebeurt. Iemand enige verklaring voor dat incident?

Deze box heeft wel echt alles zeg! Afwisseling, snel tempo, grote boeketten, salvo's. Alleen moet er niet aan denken dat wat op de demo gebeurde in mijn straat gebeurt. Iemand enige verklaring voor dat incident?

was zelf ook bij die demo aanwezig en voor zover ik weet was het vonk overslag.

Ik heb net mail gehad de volgende producten van Vuurwerkmania niet gaan komen dit jaar.

-Demonia
-Cardinal of Souls
-Collision Thunder
-Tournament Box
-Red Maroon

Vuurwerkmania klopt dit en waarom moet wij dit van een ander horen??? vragen!!!

het zal toch niet... :shocked: Van wie heb je die mail gehad dan?

Ik heb net mail gehad de volgende producten van Vuurwerkmania niet gaan komen dit jaar.

-Demonia
-Cardinal of Souls
-Collision Thunder
-Tournament Box
-Red Maroon

-Demonia
-Cardinal of Souls
-Collision Thunder
-Tournament Box
-Red Maroon

Van wie hoorde je dit? Ik begreep van Huisman het bij vuurwerkmania gecheckt en toen hebben ze aangegeven dat ze gewoon binnen gaan komen

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan