Tournament Box 432'S

Overweeg hem erbij te nemen. Kan hij een beetje mee tussen het 30mm geweld zoals bijvoorbeeld de full assault? Zie hem staan voor 340, lijkt mij een aardige prijs nu.

De Full Assault is ook 25 mm. De Tournament Box kan echt prima meekomen met de rest. Geweldig dikke bak!

De Full Assault is ook 25 mm. De Tournament Box kan echt prima meekomen met de rest. Geweldig dikke bak!
Klopt, maar wel een van de beste 25 mm die er te krijgen was de afgelopen jaren. Vandaar dat ik hem ook even noem ;-) Maar dankjewel voor je reactie, klinkt als eentje die er toch nog bij moet komen haha :)

Klopt, maar wel een van de beste 25 mm die er te krijgen was de afgelopen jaren. Vandaar dat ik hem ook even noem ;-) Maar dankjewel voor je reactie, klinkt als eentje die er toch nog bij moet komen haha :)
Ja, ik had je reactie verkeerd geïnterpreteerd😉

De Tournament voor €200 ooit in het winkelmandje gehad, ook afgerekend. Maar corona. Afgelopen jaar wel in de straat gezien dankzij de buurman (had een goede adviseur😅). En de buurman heeft de Tournament ook nu weer afgerekend. Dus we gaan er weer van genieten!

Back
Bovenaan