Fireworksfamily123
VWC lid
Dat klinkt goed! Beeldmateriaal? Begin dit jaar alle grote boxen vergeleken en kwam op deze uit, zo te horen dus een goede keuze!
Ik heb zelf niet gefilmd maar er waren honderden camera's. Staat vast ergens op youtube!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat klinkt goed! Beeldmateriaal? Begin dit jaar alle grote boxen vergeleken en kwam op deze uit, zo te horen dus een goede keuze!
Ik heb zelf niet gefilmd maar er waren honderden camera's. Staat vast ergens op youtube!
welke demo was het? Iets makkelijkerIk ga zoekenwelke demo was het? Iets makkelijker
Video: The Passion fireworks
Ligt het aan mij of worden de boxen met het jaar groter? Wat een formaat zeg! Zie de buren al kijken, wanneer je met deze doos buiten komt! Die gaan volgens met het schaamrood op de kaken naar binnen met hun pakketje![]()
Dat is al een paar jaar aan de gang. Ik als liefhebber weet dat ik betere producten kan krijgen maar Jan met de pet die op 29 December zich realiseert dat hij nog vuurwerk moet halen vind dit soort bakken geweldig. Lekker stoer doen: "ik heb de grootste" (de uitwerking is natuurlijk van minder belang). De importeurs weten dit en spelen hier handig op in.
Deze is prima inderdaad.Behoorlijk wat afwisseling in de effecten en zeker geen miskoop als je deze voor een mooie prijs kan aanschaffen.
239 waar ik hem wil halen. Heb hem al goedkoper gezien maar te ver rijden.
239 Redelijke prijs?
Zo ik ga hem live aanschouwen 31 december. Het zal me benieuwen.
Weet iemand de afmetingen van deze box?
(vraag puur vanuit logistieke redenen)

Ik heb deze zojuist voor het eerst in het echt gezien en ik had er niet veel van verwacht. Maar ik vond dit toch de vermakelijkste box van de demo. Veel leuker dan de boxen met shapes zelfs! Hij kwam na de collision thunder en deze kreeg applaus en de collision thunder niet.
Wat mij betreft is dit echt een hele dikke aanrader voor mensen die met 1 koop klaar willen zijn. Absoluut 00:00 waardig. Een showbox om met iedereen van te genieten dus.

Ik 3 november![]()