Total Sphere Mix Display 64shots

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 5351
Artikelnaam: Total Sphere Mix Display 64shots
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 790 gram
Aantal schoten: 64 schoten
Effectomschrijving: Begeef jezelf in totale next level atmosferen met deze bizar mooie cake.
Afmeting:
Max. tube diameter:
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: 1/1
Adviesprijs: € 84,50
Winkelprijs: € 74,50
Onlineprijs: € 69,99

O.a. te koop bij: Magnum Vuurwerk

5351-Total-Sphere-Mix-Display-I-Legal-Magnum-Vuurwerk.jpg

Wij danken Magnum Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Zelfde artikel als de Atmosphere binnen dezelfde lijn...

Inderdaad, nu je het zegt. Maar dat is dan wel heel erg vreemd, omdat deze in dezelfde lijn vallen van dezelfde importeur. Waarom hebben ze dit gedaan? Als ik er zelf naar mag raden is dat ze bij het uitkiezen in China per ongeluk twee keer hetzelfde doosje hebben gekozen en er een andere naam aan gegeven, want waarom zou je dit dan anders doen? Als het nu een doosje was dat deze naam droeg en dan verkocht werd onder Broekhoff, dan zou ik het wel begrijpen, nu dus niet en daarom denk ik dat het een foutje betreft.

Deze met Black Friday voor 50 euro meegepakt. De afwisseling met de verschillende schietrichtingen maakt het wat mij betreft een aantrekkelijke box.

Opvallend weinig reacties in dit topic! Toch vond ik dit echt een vermakelijke compound in de straat. Ik houd zelf wel van dit soort multi-shape boxen.

De 4 pagina's van het Atmosphere topic moeten hierbij ook opgeteld worden ;) Beetje vreemd binnen dezelfde lijn.

Helemaal eens! Grote effecten, mooi gevarieerd en goede burst/spreiding (zonder kooi). En nog prima geprijsd, gok dat deze er wel weer bij gaat komen dit jaar.

Back
Bovenaan