Total Madness [Uitloop]

Is de adviesprijs in vergelijking met vorig jaar 15 euro gedaald dan ??

Ik denk dat hij bedoelt dat deze voor dat bedrag al te krijgen is (bijv bij Huisman, afh van je besteding gaat er dan nog korting af ook - dus voor 17.50 al te krijgen).

Ik denk dat hij bedoelt dat deze voor dat bedrag al te krijgen is (bijv bij Huisman, afh van je besteding gaat er dan nog korting af ook - dus voor 17.50 al te krijgen).

Helemaal correct. 25 euro is een actieprijs bij Huisman waar inderdaad ook nog 30% gaat! 17,50 is een mooie prijs voor deze waaier!

Zou kunnen dat een omlabeling is van de fan die hetzelfde aantal schoten en kruitinhoud heeft alleen is deze een stuk goedkoper. Goed opgemerkt van stefdeboy in het topic van de the fan.

Zou kunnen dat een omlabeling is van de fan die hetzelfde aantal schoten en kruitinhoud heeft alleen is deze een stuk goedkoper. Goed opgemerkt van stefdeboy in het topic van de the fan.
bedankt voor het plaatsen , blijf erbij dat barely legal zowieso iets overpriced is maar dat is een ander hoofdstuk, mocht je de fan mooi vinden dan deze ook :)

Deze cake in tweevoud geschoten en het is inderdaad een omlabeling van de fan en het was weer genieten. Langzaam één voor één beginnen en dan de savo's in één keer in een behoorlijk breedte zodat de lucht goed gevuld was.

Deze waaier in het straatshowtje gebruikt. Mooie opbouw, eerst Z-shaped en dan Fan-shaped. Tempo was goed en mooie volle boeketten. Zeer geschikt voor een straatshowtje in verband met de variatie. Gekocht bij Stienen Fireworks voor 25 euro. Aanrader !!!.

Zeer mooie cake! Ik denk één van de beste cakes die je voor 25,- kunt krijgen. Volle boeketten en veel afwisseling in deze waaier.

Is Helaas uit het assortiment bij Zena, alleen nog te verkijgen als een winkelier een restpartij heeft.

Back
Bovenaan