Total Event

Ook ik heb deze set afgestoken afgelopen jaarwisseling. 2 Prima fonteinen en een 3 tal zeer nette cakes. Harde bursts , heldere kleuren en nette effecten. Volgende keer neem ik hem zo weer, zeker voor dat geld.

iemand deze box toevallig nog gefilmd afegelopen jaarwisseling? ik heb hem zelf gehad maar helaas vergeten te filmen.
ik was uitermate tevrede over deze box en schaf hem bijna zeker dit jaar weer aan

heb hem niet gefilmd, ik film zelden vuurwerk. doet de beleving te kort vind ik. maar heb hem ook alweer besteld dit jaar. deze mocht niet ontbreken!

Was wel de bedoeling om het op film te zetten, helaas verloren gegaan. Voor de prijs is het een goede box. Enige nadeel wat ik me herinner zijn de formaten van de cakes, die gaf bij mij problemen met de het doorlonten van de cakes in de doos.

In mijn budget voor dit jaar plaats voor 1 box, twijfel tussen deze (60eu), de zena golden box (60eu)of the miracle (75eu). Voor welke moet ik kiezen?

ik zou voor deze gaan. de 2 fonteinen die erbij zitten zijn erg leuk. de cracklingfontein is zelfs erg goed! en de 3 blokken hebben allen een lekker tempo, goede burst knallen, en een finale. ook is de afwisseling van de effecten voldoende. moet wel eerlijk zeggen dat ik de miracle niet ken.

ik zou voor deze gaan. de 2 fonteinen die erbij zitten zijn erg leuk. de cracklingfontein is zelfs erg goed! en de 3 blokken hebben allen een lekker tempo, goede burst knallen, en een finale. ook is de afwisseling van de effecten voldoende. moet wel eerlijk zeggen dat ik de miracle niet ken.

Oke ja tot nu toe alleen maar positieve reacties over deze box, dus deze box heeft wel me voorkeur. 'the miracle' is nieuw (4x36shots) maar twijfel of die wel zo goed gaat presteren op straat als in het productiefilmpje

nou, ik moet toch eerlijk zeggen dat deze dit jaar teleurstelde. de helft van de eerste cake waren allemaal plopjes i.p.v. een goeie burst zoals vorig jaar.. alleen de laatste cake was eigenlijk helemaal goed uitgevoerd. jammer.

Wat een pracht bak.
De twee fonteinen waren fantastisch, de crackling fontein zette de hele straat vol!
En de cakes doorgelont als finale, prachtig!
Grote boeketten en een lekker tempo met goede klappen, en helemaal compleet afgesloten met de 3 salvo's aan het einde.
Lekker bakkie!!!!

nou, ik moet toch eerlijk zeggen dat deze dit jaar teleurstelde. de helft van de eerste cake waren allemaal plopjes i.p.v. een goeie burst zoals vorig jaar.. alleen de laatste cake was eigenlijk helemaal goed uitgevoerd. jammer.

Nou dat was mijn ervaring ook, de fonteinen waren nog het beste...
even ter illustratie,

ik heb afgeschoten zena mayhem, burn it: total event & hexagon, van china red: 24 carat, strictly china (wat een rammer), reach 4 freedom en black out eight, dus vergelijking genoeg.

en dit was absoluut de slechtste, leek ook niet op de film. alleen maar plop dus mijn conclusie niet nog een keer

Nou dat was mijn ervaring ook, de fonteinen waren nog het beste...
even ter illustratie,

ik heb afgeschoten zena mayhem, burn it: total event & hexagon, van china red: 24 carat, strictly china (wat een rammer), reach 4 freedom en black out eight, dus vergelijking genoeg.

en dit was absoluut de slechtste, leek ook niet op de film. alleen maar plop dus mijn conclusie niet nog een keer

Je miet ook niet te veel verwachten voor maar 60 euro.

Back
Bovenaan