Total Event

Nitraat12

VWC lid
Artikelnummer: 2533
Artikelnaam: Total Event
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 1600 gram
Aantal Schoten: 112
Effectomschrijving: 3 x 500 gram, 112 schoten waar spektakel en ook nog 2 vette fonteinen om de show mee te starten. Box met maarliefst 1,6 kilo kruit! Burn It! 3 x 500 gram, 112 schoten waar spektakel en ook nog 2 vette fonteinen om de show mee te starten. Box met maarliefst 1,6 kilo kruit! Burn It!
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: €59,95

220920131636322533TotalEvent_390_390.png

Met dank Vuurwerkvisie voor de informatie.
Gelieve dit niet over te nemen zonder vragen en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben ook wel nieuwsgierig naar deze doos! ik zag hem staan in de loots bij de zena trophy tussen de dummy's er zit inderdaad een klein kegel fontijntje bij! de prijs klinkt wel weer super aantrekkelijk!

Uit de startpost: "ook nog 2 vette fonteinen".

2 fonteinen dus zelfs. 3 500 grammers + 2 fonteintjes voor maar 60,-. Nog geen 20,- voor een 500 grammer, ben benieuwd!

Ik heb mij laten vertellen dat al die Boxen van Vuurwerkvisie (ZENA, Vuurwerktotaal, Burn It) ter hoogte van de lonten een strip hebben zitten rondom de doos. Die trek je eraf en dan kun je er heel gemakkelijk bij!!

Al een video of meer informatie van deze doos? Wordt momenteel voor 59 euro aangeboden en dat is niet duur als het wat is.!

Vind zelf de fontijnen ook nice en de laatste cake. De rest weet ik nog niet echt, hopelijk word hij geschoten op een winkeliersdemo.

Voor het geld best goed! Denk persoonlijk dat ze er nog wat meer uit hadden kunnnen halen door de cakes wat sneller te laten schieten, maar 60 euro is goed te doen voor de set.

Van wat ik op het filmpje kan zien valt me deze ook niet tegen. En daarbij bedenkend dat hij 60 euries kost.
Ben ook wel benieuwd hoe deze op een demo presteert, kijken of de fontijnen zo hard gaan als op het filmpje.

Ik ben ook erg benieuwd hoe deze presteert op een demo. Op het eerste gezicht afgaande op de film vind ik het geen verkeerde box voor die prijs. Denk dat je als consument dik tevreden bent als je dit voor 6 tientjes aanschaft.

Ik zou persoonlijk voor een andere cakebox gaan van misschien een tientje meer of the big five. Voor het geld mag je eigenlijk niet klagen, maar de eerste en tweede cake vind ik uitgaande op het productiefilmpje ronduit slordig en kwalitatief duidelijk minder dan cakes uit andere cakeboxen. Laten we hopen dat m'n oordeel voorbarig is en dat die op een winkeliersdemo beter presteert.

Is deze dit jaar nergens op een demo geschoten? Ben wel benieuwd naar ander beeld dan het productiefilmpje.

Eentje van dit pakket geschoten!!! wat een top pakket:) goede burst en goede boeketten

Nou of niet dan! Had dit pakket ook afgelopen jaar, en van alle burn it producten die ik had was dit toch wel de grote verassing hoor! Mooie fontijnen, goeie burst, en het tempo lag bij mij beduidend hoger dan op de product filmpjes. Ook had elke cake een of 2 finale salvo's.

Volgend jaar zeker weer!

Back
Bovenaan