Totaal Gemak De Weijs Groningen

Klopt, een hele leuke sfeervolle winkel waar men vuurwerk, oudejaarsloten en sigaren kan kopen. Heb er dit jaar twee gratis cakes en een gratis ratelband 1000 shots van Vulcan gekregen. Top!

Ik zie net dat ik het geld van mijn bestellingen hier, netjes terug gestort heb gekregen. Als het allemaal goed gaat, kom ik het volgend jaar weer uitgeven!

Iemand bekend wat hier van wordt/is geworden? Mail wordt niet beantwoordt iig en de Cigo is foetsie maar Google maps geeft daar nog wel Onwijsvuurwerk.nl op aan en staan nog als dealer bij Rubro op de kaart. Ulgersmaweg zou nieuwe vestiging worden, daar wordt nog achter pand aan schuur/bunkers gebouwd. En Bedum/Veendam? Voor zover mijn research :D

Op Facebook hadden ze het zaterdag over een winkel in nieuw Wolda en dat de online shop binnenkort open gaat.

Nog nieuws op Facebook?:shy: Zit te f5'en ivm eindejaarsuitkering en black friday as vrijdag. Geld kan er maar één keer uit. Enige hier die nog niet open is, en da was vroeger wel anders

Vandaag dus. Enkel locatie Nieuwolda zo te zien? Bij uitchecken iig enige optie, kaart werkt niet. Hopelijk volgend weer meer zoals Groningen Stad.

Back
Bovenaan