Totaal Gemak De Weijs Groningen

Gezellig kleine toko, stond zelfs een rij en dat ben ik er niet gewend haha, top voor hun natuurlijk :) Alleen ff Kleurentoppers voor mij en m'n pa gehaald, Return Of The Phoenix waren er nog niet dus morgen weer ff heen die op de fiets zien mee te krijgen :p

Heren,

Er is inmiddels contact gezocht met de winkelier.

Posts zijn in afwachting van contact met de winkelier tijdelijk op zwart gezet.

LIjkt me aardig uptodate nu. NIuewe Rubro en Zena staan er op, en niet het ergens voorspelde Heron maar wel Vulcan.

Jaarlijkse vaste noemer. Gewoon nog zo'n tabakszaak met vuurwerk achterin, heerlijk. Lekker kalm brstellinkje zoeken...gratis vw drbij uitkiezen, helpen sjouwen...en met Witte, waarvoor m.n. ik er was, naast wat Original. Blijft fijn adresje.

alleen jammer dat de screw dan weer net niet in het rijtje kortingen valt. Verder wel leuke producten die ze nog hebben.
greetzzz

Vandaag ook geweest voor het eerst. Prima service met oa een gratis goede pijlenstandaard van Vulcan en gratis vuurwerk ondanks mijn online bestelling op hun goed verstopte outlethoekje. Leuk om met de mannen even gepraat te hebben en nog de echte ouderwetse sfeer van vuurwerk achterin een sigaren en lectuurzaak tussen de klanten die voor een oudejaarslot of een pakje shag komen. Volgend jaar ben ik weer klant!

Iemand bekend of en wanneer Onwijs vroege vogelverkoop gaat doen, zoals andere jaren wel? Hun facebook geeft niks concreets iig

Jaarlijkse vaste noemer. Gewoon nog zo'n tabakszaak met vuurwerk achterin, heerlijk. Lekker kalm brstellinkje zoeken...gratis vw drbij uitkiezen, helpen sjouwen...en met Witte, waarvoor m.n. ik er was, naast wat Original. Blijft fijn adresje.
Dat gratis vuurwerk he. Is dat omdat je vaste klant bent of goede contact met medewerkers? Ik zie het niet vermeld op de site maar miss is t nu ook anders door importeurs

Gezellig klein punt altijd, lui hebben zeker groot hart voor het vuurwerk, hun fb staat laatste maanden roodgloeiend :D

Back
Bovenaan