Tot hoever ga jij ?

1: Nu vraag ik me af waar leg jij de grens ?
ik heb zowel met knal als sier geen grens. het blijft voor mij leuk.
2: Hou je rekening met veiligheid ?
Altijd! voldoende afstand, niet uit de hand bij illegaal spul enz.
3: Hou je rekening met het feit dat er een zware straf op staat ? en dit e.v.t gevolgen kan hebben met je toekomst ?
niet heel erg. dat ik illegaal vuurwerk heb vertel ik gewoon alleen tegen de mensen die ik vertrouw, erg weinig mensen dus. heb ook geprobeerd om het ergens anders op te slaan maar daar wilde niemand aan meewerken.

4: Hoe zou je reageren mocht het fout gaan ?
Gelijk helpen!

Ik leg de grens bij illegaal vuurwerk,dit omdat ik misschien een beroep wil doen waar een verklaring van goed gedrag voor nodig is.

Als je gepakt word met vuurwerk uit belgie, dan kan je je verklaring van goed gedrag wel vaarwel zeggen:wink:

Ik denk dat hij bedoelt dat hij niet verder gaat als legaal vuurwerk, dus de grens legt tot (en niet tot en met) illegaal vuurwerk.

Ik heb me grens gelegd tot het schieten van shells tot 4''
Absoluut het mooiste vuurwerk wat er bestaat naar mijn mening, maar het kan ook erg gevaarlijk zijn.

Ik ga ben het met Denjo eens!

Nu vraag ik me af waar leg jij de grens?
Ik leg de grens bij het schieten van shells en dan max 4 á 5 inch! Ik schiet ze vanaf een weiland, en verleng de lont met visco! Zo kan er in mijn ogen weinig fout gaan... Maar een ongeluk zit in een klein hoekje!:bonk:

Hou je rekening met veiligheid?
Ja let veel op de mensen om me heen, meeste ongelukken gebeuren door vuurwerk van iemand anders...

Hou je rekening met het feit dat er een zware straf op staat ? En dit e.v.t gevolgen kan hebben met je toekomst?
Ik denk er wel eens aan, maar voor het werk dat ik wil gaan doen zal dat geen gevolgen hebben.

Hoe zou je reageren mocht het fout gaan?
Daar wil ik niet aan denken:bye:

Ik leg de grens bij cobra's ed maar mocht ik een keer voor een goed prijsje iets zwaarders kunnen krijgen is dat niet verkeerd natuurlijk.

Ja, alles zo veilig mogelijk en niet stunten. Veiligheid vind ik heel belangrijk. Heb een eigen stevige pijlenstandaard en met lawinepijlen moet er meer afstand worden gehouden.

3: Hou je rekening met het feit dat er een zware straf op staat ? en dit e.v.t gevolgen kan hebben met je toekomst ?

Ja, als ik gepakt wordt is het sowieso niet veel, echt een klein beetje. Het zij zo

Ik zou woest worden....

Erg leuk topic Stefan!:D

Voor mezelf ligt de grens al bij legaal vuurwerk, maar ik heb er geen problemen als mensen in mijn omgeving wel illegaal vuurwerk afsteken, mits ze dit op een verantwoordelijke manier doen.

Ik probeer dit zoveel mogelijk te doen, heb zelf altijd een vwbril op en probeer ook om de omgeving een bril te laten dragen. Als je iets afsteekt dan kijk je toch eerst in het rond, dat lijkt me vanzelfsprekend.

Daarom ben ik ook gestopt met illegaal vuurwerk.

Dat hangt van de situatie af.

Back
Bovenaan