Tops & Flops Duitsland

top:

De mowhawk zoal in Nederland en in Duitsland te verkrijgen van lesli!
Feuerregen van comet
Spectre van Comet
Dragon fire
Crank ook variant Duitsland Nederland ook weer lesli product
Dare Devil
Galaxis
Funky soul

Flop
Touch of gold
Screaming Grizzly
Wolfblood

Een maat van me had dit jaar de Double Deck Red en de Crossfire. Verwachte er allereerst niet heel veel van, maar dit waren toch wel de 2 verrassingen van de jaarwisseling. De mine van de Double Deck Red is echt intens en het rood in een mooie toevoeging aan de crackling chry.

De Crossfire is de beste crossette cake die ik ooit heb gezien. De bombettes gingen met een crackling tail omhoog en ieder boeket spatte uiteen in 4 crackling staarten die behoorlijk lang branden. Kortom, echte aanraders.

Top:
Artus (Helios)
Howling Wolf (Weco) Heerlijke fluiters en afwisseling met wespen
Tiger & Dragen Mooie blauwe effecten
Hellboy (Weco) beter dan een artus of aligator, mooie afwisselende effecten
Laser (Weco) TOPfontein, mooie kleure afwisseling
Pink star vulkaan (Weco) ook een topper, 6-7 meter hoog!
Charger verbund(Nico) mooie show met waaier met kometen en bursts

Flop:
Aligator (weco) geen indruk kleine boeketten
Rocket ralley (Nico) toch kan je niks verwachten van duitse pijlen

Top:
Artus (Helios)
Howling Wolf (Weco) Heerlijke fluiters en afwisseling met wespen
Tiger & Dragen Mooie blauwe effecten
Hellboy (Weco) beter dan een artus of aligator, mooie afwisselende effecten
Laser (Weco) TOPfontein, mooie kleure afwisseling
Pink star vulkaan (Weco) ook een topper, 6-7 meter hoog!
Charger verbund(Nico) mooie show met waaier met kometen en bursts

Flop:
Aligator (weco) geen indruk kleine boeketten
Rocket ralley (Nico) toch kan je niks verwachten van duitse pijlen

Wat is er mis met de nico rocket rally? Ik wilde dit jaar die zeker 5x voor de mooie ringrockets

Goed dat je het vraagt. De ringrockets zijn wel leuk maar in principe ook kleine uitwerkingen. Wellicht dat de verwachtingen wat anders waren. Zou ze zelf nog wel een keer nemen maar niet 2 pakketten en iets er van verwachten.

Goed dat je het vraagt. De ringrockets zijn wel leuk maar in principe ook kleine uitwerkingen. Wellicht dat de verwachtingen wat anders waren. Zou ze zelf nog wel een keer nemen maar niet 2 pakketten en iets er van verwachten.

Op videos klinkt de burst prima en is de spreiding ook goed. Helemaal voor de prijs

Een maat van me had dit jaar de Double Deck Red en de Crossfire. Verwachte er allereerst niet heel veel van, maar dit waren toch wel de 2 verrassingen van de jaarwisseling. De mine van de Double Deck Red is echt intens en het rood in een mooie toevoeging aan de crackling chry.

De Crossfire is de beste crossette cake die ik ooit heb gezien. De bombettes gingen met een crackling tail omhoog en ieder boeket spatte uiteen in 4 crackling staarten die behoorlijk lang branden. Kortom, echte aanraders.

Grappige van die crossette cake is dat die echt maar een paar euro kost.

Voor de eerste keer in Duitsland geweest, om te proberen.
Top:
- Night Howler
- Beastmaster
- Hellboy

Flop:
- Black ice (te hyped)
- Highlander

Ja toen hij de prijs zei, was ik al helemaal verbaast. €4,95 zei hij en gezien de kwaliteit echt geen geld voor zo'n goed uitgevoerde crossette cake.

Mag je hier ook vertellen waar ik de Xplode Crossfire kan krijgen, of kan iemand een PM sturen.
Voor mij 2 opties: een winkel in omgeving Kleve, of iemand uit de omgeving van Papendrecht die 'm online bij zijn bestelling erbij doet.

Onder het mom van je moet alles een keer hebben gehad om erover te kunnen meepraten :tongue2: Oordeel zelf maar.

Blackboxx Lila Lena
Blackboxx Erlkonig
Blackboxx feuersaule nr1 zeer mooie kleine fontijn zonder rook en mooi blauwe basis
Helios bugano pink stars
Helios bugano blink stars

Flop
Alle andere varianten van de Helios bugano fontijnen.
Normaal zijn ze allemaal top maar denk dat ik slechte gepakt heb want ze kwamen dit jaar maar half zo hoog
Welke wel mooi was maar niet deed wat ik op video gezien had was de Helios proteus nu ook wel verkrijgbaar als anubis volgens produkt video 2 seconden felle zilvervulkaan die ineens overgaat in rood dan weer zilver dan weer rood waardoor het lijkt of hij aan en uit gaat
Maar de mijne voelde ook nat aan en spoot alles door elkaar
Wel mooie fontijn voor 3 euro zeker meenemen

Back
Bovenaan