Toppers / Floppers Oud en Nieuw 2015/2016

Black Dragon

VWC lid
Welke cakes/boxen waren voor jullie dit jaar toppers en welke waren de floppers?!

Zelf waren voor mij de toppers, Original's Finest, Willow Time, The Gold Strike, Kick The Sky en Joy Ride!

Floppers had ik dit jaar niet echt! De nieuwe grote doorlontboxen heb ik dit jaar even gelaten voor wat het is! Ik wilde een jaartje wachten om te kijken wat de recenties waren alvorens zoveel geld uit te geven! Ik kan me voorstellen dat jullie teleurgesteld waren over sommige producten bijvoorbeeld belabberde vervangers voor de CT!

Toppers voor mij: Gravity, Poisonous Spider, Air Defence en de Space Invasion pijlen
Flopper: The Miracle (cakebox)

Toppers voor mij: Black light, Massive, Venom Box, Crackling Fan, Gravity, Event Golden Tarantula en de Xtreme Elements (voor de aanbiedingsprijs van 49.95 is dit echt een topper).
Floppers: Pyro Psycho (sloom, nauwelijks tempo opbouw), Splitonium (schoot niet per 4 maar enkel of per 2)

Eervolle vermelding: We Like It (leek stukken beter dan vorig jaar), Grande Finale no1 (Waaier was gaaf), Crackling Sky (topvulkaan)

Ik vond de Sun Beam 3 en Willow Time de absolute toppers. De Cruelty was (niet heel verrassend) ook weer geweldig. Floppers heb ik eigenlijk niet gehad.

Toppers: Alcatraz (zoals ieder jaar), Kick the sky, Cruel tractions, Hardstylebox, en nog vele anderen.

Flopper: Tracer. Zat geen fluit in en was speciaal daarvoor gekocht....

Toppers:
Extreme Salute 2.0
Dynasty Panter
Barely Legal Salute Report
X-treme Gold Rush
Freestyle Wake Up Call
Zena Crackling Chry 2.0

Floppers:
GBV/Weco Countdown Rockets,
Goede boeketten, maar vlogen alle kanten op...

Toppers: immortal gold, Cruel traction, copycat, malta fanstyle

Floppers: niet verwacht maar helaas waar six best possible 2015, carat gold 2015, hebben niet laten zien wat ze op de demo wel lieten zien helaas :sad:

verrassend was voor mij : alle boxen - CT, Hardstyle, Mayhem, Immortal gold,

Gumball Extreme van Lesli ! De beste uit de pyrobase lijn.
The Greatest van Wolff
Final Fate Wolff
Cruelty Wolff
Stars over Paris Wolff
Big 19 Wolff
Stage maker Rubro
Black light
shit te veel om op te noemen.

floppers

Pyro Psycho Lesli
Freestyle Fan VWT
2 pack vwt

Toppers:
Revolution (Zena BE)
Burning Dragon (Zena BE)
Moonlight Rockets (Zena NL)
Quatro Pack (Zena BE)

Floppers:
NIETSNIETSNIETSNIETSNIETS :D

Toppers: Cruel Traction, Immortal Gold, Masterline Queenslander Rockets, Extreme Salute 2.0

Denk dat de meeste geen toevoeging meer nodig hebben, de pijlen waren enorm gaven mooie boeketten en ook de kleinere pijlen deden leuk mee.

Floppers: Exellent box, Light Year.

Exellent box, gaf niet 1 goed boeket alles was maar half en het zag er niet uit.
Light year, pijlen gaven kleine boeketten en matige burst. Dopjes waren zeer moeilijk tot onmogelijk los te krijgen van de pijlen en 1 pijl ontplofte direct voordat die de lucht in ging.

Mijn topper: Black cobra 120,hardstylebox,Decibull Salute Box,Zwarte Cross Knalpot waren toch wel topers

Floppers:Fyra Throphy (Cafferata) Desire( Proline )

En de Grote flopper was Heroes Van wolff moest ik 3x aanstekken eerst bij hooftlont ging naar binnen en uit was die daaran het andere lontje aangestokken ging wel maar naar de finla stopte die er al mee dus en daaran maar iest gedaan wat je niet snel doet is open maken.. vuurtje er bij en hij ging

Toppers:

Viking (Wolff), Cruelty (Wolff), Return of the Phoenix (Wolff), Happy Thunder Q (Evolution), All at once (Zena), Kremlin (Lesli), Black Cobra 120 (Wolff), Turbulence Box (Vuurwerktotaal), Double Gold Box (Vuurwerktotaal).

Floppers:

Ataka (Lesli), Six Best Possible (China Red, maar komt een oplossing voor!)

-Cruel Traction Wolff
-Alcatraz Wolff
-Return of the Phoenix Wolff
-Dark Dragon Wolff
-Strike Force Wolff
-Extreme Spirit Broekhoff
-Gravity Rubro
-Colour Plum Coco Cafferata
-Wheels of Fortune Schuurmans/Vulcan
-Graffi3 Vuurwerktotaal
-Hallucinator Vuurwerktotaal
-Crackling Chry 2.0 Zena

Flop
-Meter Pakket Wolff (geen trein, geen zon, boehhhh)
-Ghost Protocol Rubro (matige uitewerking tegenover eerste demo beelden)
-Fantastic Candle Assortment Schuurmans/Vulcan (flutter dan flut pakket)
-El Teide on Fire GBV-Weco (duurde wel lang, was zeker niet lelijk, maar voor de prijs (17,50) verwacht je dat hij minstens zo hoog komt als de Wolff Volcano's (5 euro per 3), en dat deed hij niet. Nu een minuut staan staren naar een relatief gemiddelde zilverfontein, zonde van het geld.)

Flopper niet echt maar de professional firebase van cafferata viel me tegen voor zijn prijs.
Topper: magnus maximus, wat een heerlijke kleuren zaten daarin zeg.

Dit jaar maar een echte flop gehad. Alles ging goed en was erg mooi behalve dit ene product.

Blue sun van wolff weet even niet welke collectie maar die viel mij heel erg tegen. Kleinen effecten, slappe burst en de kleuren waren hekaas ook niet wat het filmpje was. Hij was wel goud en blauw alleen was het blauwe heel vaag blauw. Heel anders als de filmpjes.

Verder ben ik heel tevreden over alles wat ik heb afgestoken.

Toppers:
- Immortal Gold, zolang de originele GOE niet terugkomt, zal dit mijn absolute favoriet blijven
- Fuji, de winkelprijs van deze fontein van Broekhoff is belachelijk, maar het blijft genieten
- Saturnus/Starbox 3 van Wolff, via een supermarktactie voor weinig gekregen. Top prijs-kwaliteitverhouding.

Flop:
- INXS Box en Ultra Box van Broekhoff. Zelfs mijn zoontje van 11 stond beteuterd te kijken. Troep!
- Kleine pijlen in Countdown pijlenpakket van GBV/Weco, de grote mortierpijlen in het pakket zijn prima, maar de kleine pijlen verdienen het niet om in hetzelfde pakket te zitten.
- Pijlen in het Excellence Blue pakket. Deze zijn ronduit gevaarlijk. Het gedeelte met de stijglading en de kop zitten zo los aan elkaar en aan de stok dat het iedere keer een verrassing is wat gaat gebeuren. Ontploft de pijl op de grond, gaat ie horizontaal of verticaal? Waarschuw de buren als je deze gaat afsteken!

Toppers: daisy beam, gravity, comitatus C, we own the night, event starpalm, event king crown with glitter, big box, event stagemaker, wall of silver 2014.

Flopper: psycho mania (geen fluit)

Verder geen floppers gehad eigenlijk

Flopper vond ik toch wel de 'Tripple Crack Shock'
Niet anders als een andere thunderking. Detonator of Mad dog gaan harder. Of black smoke / whistle thunder queens...

Mijn toppers waren
De crual traction/black cobra 120 van wolf vuurwerk
De Killer instinct van rubro
De w crack fountain van cafferata
De Event signal v-5 pijlen van rubro
De Return of the phoenix van wolf vuurwerk

Toppers :

Sky Crowns
Black Light
Burning Horse
Gangster Box

Floppers :