Toppers:
- Caïro crackling, 8 van deze mogen stoken. 2x los in de vooravond en om 00:00 van de resterende een compound gemaakt. Eerst 1 dan 2 en als finale 3 achter elkaar. Kreeg zelfs applaus van het publiek hier.
- Dazzeling dream van vuurwerkfeestje.nl, op de gok gekocht want zag er leuk uit. Wat een vette bak was dit. Komt er zeker weer als deze weer te krijgen is.
- Massive gold, heerlijke gouden compound en goeie finale, weer viel mee dus waaide niet alles weg wat het nog beter maakte.
- Full assault, in een eerder lijstjes topic gaf iemand de tip van een andere compound 1 te nemen en van deze 2. Dit had ik gedaan en dat was een goede keuze. Mooie kleuren en ondanks het kleinere kaliber kon het prima mee komen met de grotere bakken.
- Sensation Box 2 en 3, de 1 had ik niet maar na het schieten van de nummer 3 in de vooravond meteen spijt dat ik er niet meer had. Zijn compacte compounds met een kaliber van 20-25mm. Maar het tempo wat in deze blokken zat was geweldig. Dit komt er komend oud en nieuw sowieso weer.
- 888 en 999 fonteinen. Voor de grap in een kortingsactie meegenomen. Sinds gister weer helemaal verliefd op goeie zware fonteinen. Wat een goede producten zijn dit.
En als laatste en de beste van allemaal:
Vuurwerkfeestje, Vuurwerk discount en Vuurwerk Huizen. Niet alle bestellingen gingen goed of er miste dingen. Ben heel goed op de hoogte gehouden van de leveringen en er is goed meegedacht bij missende producten. Alle vervangers die ik had waren ook top ondanks dat ik ze niet kende.
Flop: geen dit jaar