Toppers en floppers Fireval- overzicht

Bezigheidstherapie voor werklozen en vakantiegangers in eigen land. Ik heb wel wat beters te doen :wave:

Die namen zijn nu zo gekozen omdat dit niet perse cakes zijn die komend jaar verkrijgbaar zullen zijn. Dit is een demo waarbij op basis van de waardering van de genodigden pas wordt besloten welke cakes er in productie zullen worden genomen.
Dan kun je dat bezigheidstherapie vinden en er tureluurs van worden, maar op zich is het best handig vanuit GBV-weco gezien. Zo voorkom je ook verwachtingen dat deze cakes er komend jaar al zullen komen. Er wordt trouwens ook gekeken wat wij als liefhebbers er van vinden. Want ook GBV kijkt hier natuurlijk mee. Daarbij is de prijs die in de topics gegeven wordt een richtprijs. Blijft wel dat men in het hogere segment blijft zitten, helemaal eens. Maar ik was echt verrast door de goede effecten en mooie boxen. Men slaat na vorig jaar echt definitief de goede weg in!

Dan kunnen ze eens gaan beginnen op demo's de boxen niet per 2 af te schieten. Het is zo enorm vertekenend, tegen oplichting aan. Men wil natuurlijk de hemel mooi gevuld hebben en mensen kopen de boel, alleen op oudjaarsavond beteurd te lucht te bekijken als blijkt dat het beeld van demo niet realistisch is

Bedoel je bij een winkeldemo of een importeursdemo eigenlijk?
Maar snap zeker je punt, denk dat wij als liefhebber zeker wel het effect kunnen zien van 1 cake als er twee of soms drie geschoten worden...maar de normale consument vind dat wss best lastig idd...zo niet onmogelijk :wink:

Bedoel je bij een winkeldemo of een importeursdemo eigenlijk?
Maar snap zeker je punt, denk dat wij als liefhebber zeker wel het effect kunnen zien van 1 cake als er twee of soms drie geschoten worden...maar de normale consument vind dat wss best lastig idd...zo niet onmogelijk :wink:
Nou degene die de demo schiet. Ik zie het bij deze video's maar bij de officiele video's van Rubro ook. Enorme afknapper

Och ik kan zelf dat onderscheid wel prima maken hoor, maar snap je punt zeker. Gelukkig doen niet alle importeurs dit en er is reeds veel verbetering in dit soort demo's. Ik weet nog wel dat ik vroeger eens naar een demo stond te kijken (van een niet nader genoemde andere importeur :wink: ) waarin cakes per 6 of 8 geschoten werden....erg bizar, maar om te bepalen wat een enkele cake doet, niet te doen!

Even kort mijn mening:
Normaal gesproken was gbv weco geen keuze voor mij.
De producten die ik hier voor een deel zie zouden bij mij op de lijst kunnen komen.
Wat dat aangaat hebben zie ik meer potentieel in het vuurwerk, de prijs is nogeen issue.

Even kort mijn mening:
Normaal gesproken was gbv weco geen keuze voor mij.
De producten die ik hier voor een deel zie zouden bij mij op de lijst kunnen komen.
Wat dat aangaat hebben zie ik meer potentieel in het vuurwerk, de prijs is nogeen issue.

+1.........

Back
Bovenaan