Topic der topics!

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Heel simpel, wat is voor jou het topic waar je het meest plezier aan beleeft? Door de jaren heen hebben we al heel wat prachtige topics op het forum, maar wat is voor jou het topic der topics?

Voor mij mijn persoonlijke voorsteltopic. En daarnaast vooral de nostalgie topics van mensen die ook vuurwerk verzamelden en nostalgische topics over het vuurwerk van de jaren '70/'80/'90.

Voor mij was dat 2 seizoenen geleden het Coconut Bounty topic, de hype… de teleurstelling, prachtig 🫣 vorig seizoen het Pyroclasm topic (idem als Coconut Bounty) & het Atlantis Lion topic (Met het vroegtijdige afsteken en het hypen)
Ik mis trouwens nog het Exclusive Funky Town topic, bedacht ik me net 🤣

Qua sfeer absoluut de nachtbrakers topics en dan met name de eerste. Nergens zoveel sfeer als in dat topic.

Maar ook het sfeerfoto topic vind ik fantastisch, daar krijg je het wel lekker te pakken. Ook het weer topic vind ik heerlijk om te volgen, wat een stress altijd. Maar ook afgelopen jaar het Atlantis Lion topic waar spontaan geld werd ingezameld zodat iemand hem ergens rond kerst afstak vond ik heerlijk. En wat was het gekkenhuis in het topic van vuurwerk365, ongekend. Er zijn zoveel geweldige topics, teveel om op te noemen.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan