Topaz Blue

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: M003
Artikelnaam: Topaz Blue
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 275 gram
Aantal Schoten: 25 schoten
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: 25mm
Kooi/zonder kooi: ...
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €...
Voorverkoopprijs: €...

Wij danken Hello Fireworks voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Mooie cake, echter is het blauw wel heel erg karrig. Het goud in deze bak is echter geweldig.

Ook weer een lekker snel tempo. Fantastisch!.
Ondanks dat het blauw niet goed overkomt, geeft dit een eerlijker beeld dan die opgepimpte filmpjes van een andere importeur. Ik denk dat het blauw in deze cake in het echt wel wat beter zichtbaar is.

Deze komt ook opde shortlist. Alle nieuwe producten uit deze lijn zijn kanshebbers om echte pareltjes te worden!

De cakes in deze lijn zijn volgens mij allemaal omlabelingen van de Loud serie van Katan. Ben benieuwd wat de prijs doet en of deze net zo goed blijven.

Zojuist in een shop gespot voor 34,95 en dus veel te duur. De Katan King of Blue, dezelfde cake dus, heeft een adviesprijs van 25,95 en staat nu zelfs voor 17,50 bij een bekende freak shop.

Zojuist in een shop gespot voor 34,95 en dus veel te duur. De Katan King of Blue, dezelfde cake dus, heeft een adviesprijs van 25,95 en staat nu zelfs voor 17,50 bij een bekende freak shop.

Zag ook al prijzen van enkele andere producten voorbij komen. Deze importeur is helemaal de weg kwijt denk ik :mad:

Appels met peren vergelijken is dat. Voorraad 2022 met 2024 vergelijken. Adviesprijs is opzicht prima, winkelier mag ook iets verdienen of niet? Die loud producten zijn allemaal kapot geconcurreerd. Zie diverse rubro etc blokkies 25mm met 25sg voor 30-35.... Als kwaliteit goed is is 29.95 niet verkeerd. Adviesprijs is altijd hoger dan de eindprijs normaal.

Appels met peren vergelijken is dat. Voorraad 2022 met 2024 vergelijken. Adviesprijs is opzicht prima, winkelier mag ook iets verdienen of niet? Die loud producten zijn allemaal kapot geconcurreerd. Zie diverse rubro etc blokkies 25mm met 25sg voor 30-35.... Als kwaliteit goed is is 29.95 niet verkeerd. Adviesprijs is altijd hoger dan de eindprijs normaal.

Dan denk ik dat we het er wel over eens kunnen zijn dat we het op dit punt niet met elkaar eens zijn.

Als die 35,95 de adviesprijs is en laten we dan eens zeggen dat ze in een gekke bui zijn en 25% korting in een freakactie geven dan mag je nog steeds 26,96 aftikken. Doe mij dan die King of Blue maar voor 17,50 en dan mag jij die met de luxe verpakking wel hebben :wink:

Deze was prachtig! Heerlijk dik goud met heldere blauwe tips, ook de burst was dik in orde. Publiek was ook onder de indruk. Helaas niet in bestelling maar volgend jaar denk toch meenemen zeker voor de prijzen waarvoor deze is aangeboden.

Iedereen was gisteren na de demo vooral bezig met de Coconut Bounty, maar ondertussen was deze eerste keer Hello Fireworks ook echt prima. Het is niet de meest spectaculaire cake, maar onder deze omstandigheden kwam het blauw mooi tot z'n recht.

Ik heb de King of Blue destijds gehad en die was toen echt vet, wel was die een stuk sneller dan deze of vergis ik mij nu ?

Een hele mooie cake dit, donker goud met blauw is en blijft een heerlijke combi. De King of Blue (Katan) was ook altijd al een favoriet al heb ik net als Torrr wel het idee dat die iets sneller schoot.

Back
Bovenaan