Top2000!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Serieus ja, ik kan dan echt niet rustig binnen zitten hoor haha. Kijk hem wel vaak terug.

Komt ook dat mijn afsteek veld voor de deur grenst aan het park en mensen ook nog rustig hun hond willen uitlaten.

0000 ga ik dan weer tot 0200 los en kunnen ze daarna beesten uitlaten, nooit gezeik met de buurt iedereen staat altijd te kijken, beetje geven en nemen op zoon dag.

Zoals Omepje aangeeft, dat laatste uur zie ik nooit op de dag zelf. Wel in de weken en maanden daarna :p Luisteren doe ik wel op de 31e

Vind dit echt de aller beste opening.

Inderdaad de allerbeste opening, met op nummer 2 2020 en op nummer 3 die van afgelopen jaar. Elke week luister ik wel één van die openingssets, wat een kriebels komen er dan zeg. Kijk daar echt al naar uit, lekker bankhangen met de Top2000 erop.

Kijk deze compilaties maar wat graag. Heerlijk om te zien. Is het al bekend hoe ze het dit jaar weer gaan doen? Weer met de beelden van de mensen uit huis?

Alleen de tune al van de TOP2000. Dit blijft echt zo sfeerverhogend. Nu al zin in.

Dit jaar eens geen nachtdienst tijdens de kerst, dus dat wordt met een biertje heerlijk bankhangen s'avonds met de TOP2000 er bij :biertje:

Hier vandaag vast mooi de top2000 playlist aan gehad. Laat het maar weer snel zo ver zijn.

De standaard zijn:
Metallica - One
Metallica - Master of Puppets
Rage against the machine - killing in the name
Earth, Wind & Fire - September
R.E.M - Losing my religion
R.E.M - Nightswimming
Nightwish - Ghost love score
Floor jansen & Henk poort - Phanthom of the opera
Frank boeijen groep - Winter in hamburg
Frank boeijen groep - Zeg me dat het niet zo is
Bruce spingsteen - The river
The beatles - Let it be
Queen - Bohemian raphsody
Led zeppeling - Stairway to heaven
Within temptation - Ice queen
Eminem - Stan
Evanescence - Bring me to life
Kate bush - Wuthering heights
Pearl jam - Black
Dire straits - Sultans of swing
Electric light orchestra - Mr. Blue sky
Tom odel - Another love
System of a down - Chop suey!
Michael Kiwanuka - Cold Little Heart

Dus 24/35 staan meestal al vast! Er veranderen elk jaar een paar

En het eerste lijstje van de top2000 is bekend haha. Denk dat ik binnenkort ook langzaam ga beginnen met het maken van mijn lijst.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan