Top2000!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor de top2000 agogo kijkers.. het tijdsslot is van 8 uur savonds naar ineens 10 uur a half 11 uur savonds gegaan.... wat een onzin...

Lekker muziekjes luisteren de hele dag, met ieder nummertjes komt oudjaars avond weer dichter bij. Zwaar genieten altijd!

Nu sky afgelopen is gaan we helemaal over naar de top2000. Afgelopen dagen ook zeker al gevolgd, maar nu helemaal. Mooie sfeer zeg.

Erg veel geluisterd de afgelopen 1.5 dag. Ik blijf het enorm sfeer verhogend vinden, vooral het kijken naar het cafe vind ik gaaf. Maar vind er wel echt heel veel muziek tussen zitten wat totaal niet mijn smaak is. Hoort erbij uiteraard, maar sta geregeld op het punt om ff verder te sappen.

Herkenbaar, vanmiddag ook even wat Spotify tussendoor aangezet tijdens het rijden, maar ook heel veel toffe nummers en diverse uit mijn eigen lijst.
Alleen die Ruud de Wild vind ik zo irritant alles aan elkaar ouwehoeren, maar het hoort erbij he.

Heerlijke tijden zo met de Top2000 op de achtergrond tijdens het vuurwerk halen en uitpakken. Ook nu op de achtergrond bij het WK Darts. Geweldige mooie muziek gehoord en ja, ook muziek die niet mijn smaak zijn. Maar wat wil je met 2000 nummers. Zolang ik mijn toppers hoor is alle ''mindere muziek'' weer vergeten!

Hier ook weer aangeslingerd. Alle voorbereidingen zijn getroffen.
Even paar uur soort van rust houden

Hier staat hij vanaf het begin aan op de TV en het blijft toch iets magisch dat aftellen naar 00:00u met dat simpele nummertje voor de titel. Nummer #77 alweer... Nog maar eventjes en dan mogen weer:cool:

Damn, Emmelie ziet er om op te vreten uit vanavond! Topmeid vind ik het. En wat een muziek nu, eerst Metallica, toen AC/DC en nu Pink Floyd. Topvermaak voor oor én oog zo :D

Pfoe, en ook dit is alweer afgelopen. Voorbijgevlogen. De decembermaand is alweer voorbij. Wat ga ik de Top2000 missen. Elke avond toch, indien mogelijk, ff blijven hangen op de bank om de nacht in te gaan met de muziek. Ik kijk nu alweer uit naar de openingsset voor 2023. En ja, ook naar het tijdslot 20:00 - 22:00 van Emmely :yes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan