Afgelopen jaar stond ABBA met 25 nummers in de top2000. Mogen er van mij nog meer zijn, wat een geweldige muziek.Kan ABBA niet bijna zelf een top 2000 beginnen? Hoeveel nummers hebben die wel niet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Afgelopen jaar stond ABBA met 25 nummers in de top2000. Mogen er van mij nog meer zijn, wat een geweldige muziek.Kan ABBA niet bijna zelf een top 2000 beginnen? Hoeveel nummers hebben die wel niet?
Wat willen weeeeee? Meer ABBAAAAA
Tja, wat mij betreft komt M van N uit Den Haag weer terug, maar ik weet niet of hij al/nog vast zitDiederik Ebbinge, Thomas van Luyn en Leo Blokhuis presenteren weer Top 2000 a gogo en de Top 2000 Quiz
![]()
Diederik Ebbinge, Thomas van Luyn en Leo Blokhuis presenteren weer Top 2000 a gogo en de Top 2000 uiz
Net als vorig jaar zullen Diederik Ebbinge en Thomas van Luyn naast Leo Blokhuis de Top 2000 programma’s op televisie presenteren!www.nporadio2.nl
Diederik Ebbinge, Thomas van Luyn en Leo Blokhuis presenteren weer Top 2000 a gogo en de Top 2000 Quiz
![]()
Diederik Ebbinge, Thomas van Luyn en Leo Blokhuis presenteren weer Top 2000 a gogo en de Top 2000 uiz
Net als vorig jaar zullen Diederik Ebbinge en Thomas van Luyn naast Leo Blokhuis de Top 2000 programma’s op televisie presenteren!www.nporadio2.nl