Top Vuurwerk Rotterdam

Beste Vuurwerkliefhebbers,

graag stellen wij ons even voor:
Wij zijn een vuurwerkverkooppunt in het centrum van Rotterdam, ieder jaar proberen we het beste van het beste vuurwerk te hebben voor al onze klanten tegen goede prijzen. Ieder jaar bouwen we dan ook onze winkel om tot een ware vuurwerkwereld, waar we al onze producten showen.

Onze doelstelling is ieder jaar onze klanten zo snel en goed mogelijk te helpen, en te zorgen dat ze met een tevreden gevoel en een lach op hun gezicht onze winkel verlaten.

Ook dit jaar hebben we weer heel wat uren versleten aan het lezen van de berichten op de verschillende vuurwerkforums, om zo een zo goed mogelijk assortiment te hebben dat voldoet aan al jullie wensen.

Zo verwelkomen we dit jaar een nieuwe vuurwerklijn naast onze Marijn collectie, namelijk Royal Fireworks, we zullen het gehele assortiment gaan verkopen van zowel Royal als van Marijn. Buiten deze lijnen hebben we ook producten van Beko vuurwerk, VC Vuurwerk, Space Collection en Broekhoff vuurwerk.

Buiten deze twee lijnen zijn we druk bezig met nog een super lijn, maar daar later meer over. Ook zijn we druk bezig met het regelen van een super grote vuurwerk demo, maar ook hier later meer over.

Mensen hou dit topic in de gaten, we zijn met mooie en leuke dingen bezig voor jullie!

We wensen jullie allen een heel goede zomer toe, en daarna een fantastische vuurwerktijd.

Met vriendelijke groeten,
het Top Vuurwerk Team

Top Vuurwerk Rotterdam
Boezemsingel 54
3034ED
Rotterdam
www.rotterdamvuurwerk.nl

Laatst bewerkt:
Een mooie voorstelling van Top Vuurwerk in Rotterdam
Bedankt voor je bijdrage Dim.
Top Vuurwerk is in mijn ogen ook een groot voorbeeld van een winkel van: voor liefhebbers, door liefhebbers.
Want zowel Cees van Oort, de eigenaar, als zijn adviseur Dim zijn echte liefhebbers die je bij bijna elke demo wel zal tegenkomen.

Top Vuurwerk gaat dit jaar knallen met een superdemo, met de info die ik inmiddels gekregen heb zeg ik : gaan en komen mensen, een absoluut feest gaat dit worden.

Van de nieuwe lijn weet ik nog niets, maar ik hou ook wel van een beetje spanning, ik ben benieuwd.

We wachten met spanning nadere berichten af.

"Ook dit jaar hebben we weer heel wat uren versleten aan het lezen van de berichten op de verschillende vuurwerkforums, om zo een zo goed mogelijk assortiment te hebben dat voldoet aan al jullie wensen." Quote

Van dit soort berichten worden wij heel blij.
Alle lof voor deze winkel.
Ik heb wel een vraag/verzoek als het mag:
Op welke datum denken jullie de demo te gaan houden?
Het mooiste zou zijn vroeg in de maand december.
Dan is er nauwelijks concurrentie.
En gaan jullie alleen Royal schieten of ook Marijn en andere collecties?

Veel succes Top Vuurwerk

Vragen, verzoekjes, tips alles is natuurlijk welkom.

Het idee is om onze demo te houden vlak voordat de December maand gaat beginnen, zodat iedereen lekker in de stemming komt.

Er zal zeer zeker meer geschoten gaan worden dan Royal alleen, ook zijn we bezig te regelen dat er ook 1.3 vuurwerk geschoten mag worden. De bedoeling is om eerst de nieuwe producten te presenteren en daarna een super show te geven voor iedereen!

Groetjes
Top Vuurwerk Team

Ik ook bassie, ik ben pas begin dit jaar erachter gekomen dat dit winkel in mijn buurt is :D Het begint al te kriebelen :p

demo + prof show?
altijd goed, ik zal er zijn, 2 topcollecties Marijn en Royal
Hoop dat de demo dit jaar wel door kan gaan

demo + prof show?
altijd goed, ik zal er zijn, 2 topcollecties Marijn en Royal
Hoop dat de demo dit jaar wel door kan gaan

vandaag heb ik van beko te horen gekregen dat ze ook mee willen doen met de demo

3 merken dus en nr4 is nog afwachten

Vrienden van het goede leven.
Inmiddels is mij bekend geworden dat ook Top Vuurwerk een actie voor leden wil gaan houden, een actie voor de echte liefhebbers, een actie die zijn weerga niet zal kennnen.
Aankomende week vindt er met Top Vuurwerk een bespreking/ontmoeting plaats.
Bij dit overleg zal ik aanwezig zijn.
Dim van Top Vuurwerk en/of ik zal jullie regelmatig op de hoogte houden van de ontwikkelingen.

Namens Top Vuurwerk Rotterdam:
http://www.rotterdamvuurwerk.nl/

Fred, leuk dat je even een berichtje hebt gepost.

We zijn inderdaad bezig met een mooie actie alleen en speciaal voor de vuurwerkliefhebbers van het forum.

We zullen een klein tipje van de sluier oplichten:
Er zullen 2 acties komen, tenminste 2 keuze's.

Wat dacht u van korting op uw vuurwerk, of zelf gratis vuurwerk uitzoeken uit ons assortiment?

De hoogte van de acties, maken we nog even niet bekend.

Ook zijn we weer een stapje verder met de demo, dat een echte show moet gaan worden!

Vuurwerkteam
Top Vuurwerk Rotterdam

Bedankt voor de update Dim, we zullen dit topic met grote belangstelling blijven volgen en kijken met grote spanning komende berichten af.
Verder al iets bekend over een datum van de demo?

De datum van de Demo, houden we nog even voor ons zelf, omdat we ons best aan het doen zijn er iets heel moois van te maken.

Het Top Vuurwerk Team

Wij van Top Vuurwerk zijn uitgenodigd door Beko vuurwerk
om in hannover naar een grote vuurwerkshow te komen kijken geschoten door
Vulcan Pyrotechnics.

Wij zullen hier foto's van maken, en zullen hiervan een verslag maken en posten op dit forum.

De actie begint steeds meer vorm te krijgen, en zal echt iets leuks gaan worden waar jullie hopelijk veel aan zullen hebben.

Top Vuurwerk Rotterdam

Goedemorgen allemaal,
hier een kleine update van ons.

We zijn de afgelopen dagen druk bezig geweest, en niet zonder resultaat.

Wolff Dynasty zal onze collectie komen versterken. Niet alle producten, maar een groot aantal toppers die jullie hebben neergezet in het daarvoor bestemde topic.

Ook zullen we een aantal nieuwe producten gaan verkopen van Dynasty.

Buiten dit alles begint onze liefhebberactie steeds meer vorm te krijgen. Binnenkort maken we deze bekend.

We hopen dat jullie er heel blij mee zijn.

Groetjes,
Top Vuurwerk Rotterdam

Back
Bovenaan