Top Vuurwerk Amsterdam

Ze mogen wel opschieten als ze nog iets willen dit jaar dan? Zou graag Evolution lijn proberen dit jaar maar helaas...

Ze mogen wel opschieten als ze nog iets willen dit jaar dan? Zou graag Evolution lijn proberen dit jaar maar helaas...

Ik zou mijn hoop hier niet op vestigen. Onduidelijkheid al over en als het net zo verloopt als vorig jaar wordt er totaal geen rekening gehouden met bestellingen en worden net zo makkelijk vervangers aangeboden.

Ben er gisteren langsgereden, hing een zena spandoek maar voor de rest weinig tot niks te zien dat daar een vuurwerkwinkel zit.
Zal zeker even langsgaan tijdens de verkoopdagen om te kijken of ze hetzelfde assortiment van Top Vuurwerk rotterdam hebben. IN dat geval zal ik wel wat aanschaffen daar (de Cross van MX, Pangu etc)

Volgens mij niet. Zelf ben ik niet van plan om wat te bestellen bij een winkel die 10 dagen voor de start van de vuurwerkverkoop nog geen functionerende site heeft (ik kan er tenminste geen vinden).

www.diemenvuurwerk.nl is de website en dan kan je klikken op die grote Zena banner om naar de webshop van Zena te gaan. Of Weco zelfde verhaal.

Ben er gisteren geweest en er is voorverkoop van zena en weco, en in het losse verkoop waren er nog diversen producten van verschillende importeurs(waaronder lesli,evolution,pangu,vuurwerkland, cafferata en nog veel meer).

Dus wel?

dat is echt jammer zeg, ik wou er nog heen gaan, maar dacht ik doe het niet omdat er niks bekend is..

Volgens jaar beter!

Dus wel?

dat is echt jammer zeg, ik wou er nog heen gaan, maar dacht ik doe het niet omdat er niks bekend is..

Volgens jaar beter!

Hier hetzelfde. Enigzins teleurgesteld, zeker omdat je van zo'n grote speler als TOP Vuurwerk Rotterdam wel mag verwachten dat ze enige aandacht besteden aan marketing m.b.t. hun andere vestiging.

Een extra boodschap op hun reeds bestaande pagina naast een link naar de Zena- en Weco webwinkels kon er blijkbaar niet van af.

Jammer, dit jaar een nieuwe poging.

Back
Bovenaan