Top Vuurwerk Amsterdam

Cornel

VWC lid
Deze winkel zit in Noord - Holland.

Adresgegevens
???
Telefoon: ???
Email: ???
???

Collectie: Evolution Fireworks

Iemand die hier al iets meer van weet? Gaat om nieuwe winkel in Amsterdam

Nog steeds niks bekend?

Lijkt me een beetje kort dag om in iets minder dan een maand (misschien veel korter als het nog langer duurt) een nieuwe vuurwerkwinkel te promoten. Wellicht is het gewoon een reeds bestaande winkel die zijn naam heeft veranderd en wat wijzigingen heeft aangebracht in de collectie?

Nog steeds niks bekend?

Lijkt me een beetje kort dag om in iets minder dan een maand (misschien veel korter als het nog langer duurt) een nieuwe vuurwerkwinkel te promoten. Wellicht is het gewoon een reeds bestaande winkel die zijn naam heeft veranderd en wat wijzigingen heeft aangebracht in de collectie?

De winkel is van dezelfde eigenaar als Top Vuurwerk Rotterdam.
Ik weet dat ze op het moment de boel aan het klaar maken zijn. Verwacht dus hetzelfde assortiment als bij Top Vuurwerk Rotterdam.

De winkel is van dezelfde eigenaar als Top Vuurwerk Rotterdam.
Ik weet dat ze op het moment de boel aan het klaar maken zijn. Verwacht dus hetzelfde assortiment als bij Top Vuurwerk Rotterdam.

Dat is mooi. Ik had al even gekeken naar het aanbod van TOP Vuurwerk Rotterdam, en volgens mij kan dat heel leuk worden :D Weet je toevallig ook waar zij zich zullen vestigen? (Ik hoop namelijk niet in Noord, dan is Aalsmeer / Hoofddorp & Zwanenburg toch dichterbij voor mij, al woon ik in Amsterdam :p)

Dat zou mooi zijn hetzelfde assortiment als top vuurwerk Rotterdam.
Krijgen we eindelijk een Katan winkel in Amsterdam:)

Wij hebben ook geen Cafferata toch? Lesli is ook een aangename toevoeging, want volgens hebben we nu enkel een monopolist vlakbij het oosterpark/OLVG. Misschien zal de toenemende concurrentie de prijzen wat kunnen drukken :p

Aan de andere kant interesseert het volgens mij de gemiddelde koper bijna niet welke lijn ze kopen, als ze al uberhaupt weten welke dat is. Het grootste deel van de kopers, die indruk heb ik ten minste als ik zo een beetje om me heen kijk in Amsterdam, gaat volgens mij gewoon naar de eerste de beste vuurwerkwinkel, tenzij ze natuurlijk thuis een foldertje ontvangen met een dealer die goedkoper lijkt.

ik ken helemaal weinig vuurwerkwinkels in amsterdam die een beetje een leuke collectie hebben
het is in amsterdam allemaal de net niet merken

in amsterdam noord is nu een vuurwerkvisie winkel
en ik weet dat er op stadionweg een vuurwerkland zit die ook een aantal wolff producten verkoopt.

voor de rest is het drama in amsterdam

ik zou best wel een vuurwerkwinkel in amsterdam noord willen openen
op het ndsm terrein is er genoeg ruimte.

mvg

Venserweg in Diemen? Ik woon in Diemen en ik weet dit niet eens?

Voorzover ik weet vorig jaar 3 dealers in Diemen
Maasdam, van Staveren en die Zena dealer maar die locatie was echt niet de Venserweg

Venserweg in Diemen? Ik woon in Diemen en ik weet dit niet eens?

Voorzover ik weet vorig jaar 3 dealers in Diemen
Maasdam, van Staveren en die Zena dealer maar die locatie was echt niet de Venserweg

Geen site van deze winkel?

Dit zijn diezelfde gasten als aan Burg. De Kievietstraat (Zena), maar dan op een andere locatie.
Hun oude locatie is te huur/te koop. Als je een beetje FPM volgt, zul je een advertentie van hen tegenkomen. Ik kan de link van het topic op FPM hier wel plaatsen maar ik weet niet of dat mag.

Ok, dank je voor het ophelderen. Ik vraag mij af of dat gaat lopen op die nieuwe locatie, ligt niet echt in de loop

Dit zijn diezelfde gasten als aan Burg. De Kievietstraat (Zena), maar dan op een andere locatie.
Hun oude locatie is te huur/te koop. Als je een beetje FPM volgt, zul je een advertentie van hen tegenkomen. Ik kan de link van het topic op FPM hier wel plaatsen maar ik weet niet of dat mag.

Gingen zij niet naar het industrieterrein?

Back
Bovenaan