Top 2000!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sta je een kerstmaaltijd te bereiden, komt één van je favoriete nummers voorbij op de Top2000 en tevens één van de eersten die ik altijd opschrijf: The eyes of Jeanny van Sandy Coast. Heerlijk!

Ohja, wel een traditie verbroken: 2e kerstdag Top2000 luisteren ipv Sky. Goed bevallen!

Het is maar een lijst met goede en slechte nummers. Vind het persoonlijk steeds meer overdreven overkomen. Ben de laatste jaren best wel vaak in het café geweest tijdens de uitzendingen. Maar het lijkt wel of ze steeds gekker gaan doen, ook op de radio.

Daar heb je helemaal gelijk in . Ze moeten uitkijken dat ze niet aan hun eigen succes ten onder gaan.
Paar jaar geleden kon je makkelijk aan kaartjes komen en er gewoon heen gaan. Tegenwoordig vind iedereen het interessant om daar heen te gaan en moet onderhand vechten voor een kaartje.

Zat ik me de eerste dagen nog voornamelijk te irriteren.. Vandaag is het weer genieten!

Lekker sfeertje hoor. Hoewel ik er nog maar weinig van heb mee gekregen door alle drukte helaas.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan