Top 2000!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Van mij mag dit topic ook een count down klok hebben. Vind het begin om 12 uur altijd zo'n magisch moment!!

De opening helaas gemist door de drukte om alles voor te bereiden voor vandaag, maar top dat het weer begonnen is.

Ja, ook de top2000 is weer begonnen. Het zijn nu toch écht de laatste stuiptrekkingen van 2019 hoor. Voor mij nog geen radio 2, vandaag en morgen volle kerstsfeer. Traditioneel schakel ik pas vanaf de 27e in!

Benieuwd wat de tekst statistiek zal zijn die per reclameblokje in beeld komt over vuurwerk nav de enquête vraag!

"Van alle stemmers op artiest nummer steekt ..% zelf vuurwerk af!"

oid!

Heel fijn dat het weer begonnen is. Heeft hier vandaag bijna de heledag aangestaan.

Er zit ook genoeg slechte muziek tussen, grappig hoe je die mensen op tv in de studio er toch nog wat van ziet maken haha

Voor mij zelf zet ik hem er morgen pas op, vandaag de laatste dag dat we kunnen genieten van Sky radio. Morgen komt de top2000 erop hier.

lekker hoor eindelijk het aftellen begonnen. Al vanaf gisteren de hele dag de top 2000 aan.
Zit af en toe schijt muziek tussen.
Het begin was ook tof gedaan door Bart Arens.

Het is maar een lijst met goede en slechte nummers. Vind het persoonlijk steeds meer overdreven overkomen. Ben de laatste jaren best wel vaak in het café geweest tijdens de uitzendingen. Maar het lijkt wel of ze steeds gekker gaan doen, ook op de radio.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan