Top 2000!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heerlijk middagje muziek zitten luisteren. Even aannemende dat we weer 35 nummers mogen kiezen, wordt dit mijn lijst.

Lijst 2019.png

Lekker man, heb er al weer zin in. Zit met kerst in de nachtdienst, dus dan staat lekker de hele nacht de TV aan. Sfeer, sfeer, sfeer ...

Zelf nog niet echt een idee op welke nummers ik dit jaar ga stemmen, maar zodra er weer gestemd kan worden is het altijd een heerlijke bezigheid. Kost ieder jaar weer redelijk wat tijd, maar hoort er wel echt bij.

Bij het bekijken van deze films hoor ik toch een hoop nummers die zeker niet mogen ontbreken in mijn lijst. Zo wil het dat ik dus al een hoop zekerheidjes dit jaar heb, ik kijk er naar uit om weer te mogen stemmen!

Bezoek het Top 2000 Live Café en ontvang 20 procent korting

Speciaal voor muziekliefhebbers wordt dit jaar de derde editie van het  Top 2000 Live Café georganiseerd. Dit keer in Grand Café Speys in Jaarbeurs in Utrecht. Een hulde aan muziek door de jaren heen en bovenal een bruisend evenement met naast bekende dj's onder meer live bands, artiesten en de drie Soul Sisters. Bestel nu tickest met 20 procent korting en geniet van een gezellige avond met vrienden en familie.

Bestel hier je tickets.

Het Top 2000 Live Café vindt van 26 tot en met 30 december dagelijks plaats en staat volledig los van het NPO Top 2000 Café in Hilversum. Elk jaar is het weer een moment waar muziekfans met spanning naar uitkijken; de start van de Top 2000. Tijdens deze laatste dagen van het jaar komt er een bonte stoet van muziekstijlen voorbij.

Waar: Grand Café Speys, Jaarbeurs, Utrecht
Prijs: vanaf 14,80 euro
Wanneer: 26 tot en met 30 december 2019
Bestel hier je tickets

https://www.nu.nl/tickets/6010936/bezoek-het-top-2000-live-cafe-en-ontvang-20-procent-korting.html

Bezoek het Top 2000 Live Café en ontvang 20 procent korting

Speciaal voor muziekliefhebbers wordt dit jaar de derde editie van het  Top 2000 Live Café georganiseerd. Dit keer in Grand Café Speys in Jaarbeurs in Utrecht. Een hulde aan muziek door de jaren heen en bovenal een bruisend evenement met naast bekende dj's onder meer live bands, artiesten en de drie Soul Sisters. Bestel nu tickest met 20 procent korting en geniet van een gezellige avond met vrienden en familie.

Bestel hier je tickets.

Het Top 2000 Live Café vindt van 26 tot en met 30 december dagelijks plaats en staat volledig los van het NPO Top 2000 Café in Hilversum. Elk jaar is het weer een moment waar muziekfans met spanning naar uitkijken; de start van de Top 2000. Tijdens deze laatste dagen van het jaar komt er een bonte stoet van muziekstijlen voorbij.

Waar: Grand Café Speys, Jaarbeurs, Utrecht
Prijs: vanaf 14,80 euro
Wanneer: 26 tot en met 30 december 2019
Bestel hier je tickets

https://www.nu.nl/tickets/6010936/bezoek-het-top-2000-live-cafe-en-ontvang-20-procent-korting.html

Leuk uitje voor vwc members!

Voor alle top 2000 liefhebbers kunnen nu ook Veronica aanzetten. Met hun top 1000 gaan ze maandag verder met de beste 500. Is een lekker lijstje hoor!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan