Toon je aanstekers

Dit wordt een aanstekercollectie topic .

Ik zal beginnen.

ipod005.jpg

http://imageshack.us/photo/my-images/851/ipod005.jpg/

Heb nog een BMW aansteker, paar stormaanstekers en nog ergens een Zippo maar waar die zijn...
IMG_20111009_183157.jpg

De favorieten voor vuurwerk zijn de Zippo's en de Mercedes stormaansteker.
En ja, Bradley is mijn naam :p

ik heb nu ongeveer 7000 a 8000 aanstekers, ze hangen allemaal aan de muren in de schuur. als ik een keertje tijd heb zal ik even een paar foto's maken.

Hoe kom ik aan al die aanstekers?
mijn vader spaarde ze al altijd, en vorig jaar heeft die van een boer 2100 aanstekers kunnen kopen, zo word "zijn" collectie steeds groter.

Mijn aansteker collectie :p Komt af en toe 1 bij en af en toe gaat er ook 1 weg aangezien er wel eens wat stuk gaat.

Spaar geen aanstekers maar voor vuurwerk heb ik wel een speciale aangeschaft:

hendi.jpg

best groot maar echt onmisbaar bij het stoken van je show, echt een TOP apparaat.

Speciaal gekocht om vuurwerk mee af te steken.
Behalve de Zippo en de 2 onderste, die had ik al.
Die brandblusser en die groene heb ik gekregen van mijn moeder xD
Kosten overigens maar een paar euro bij de Xenos.
De andere heb ik van dealextreme, ontvangen binnen 20 dagen.
Bekijk bijlage 7852

Zeer te spreken over de bovenste 3:D

Van die aanstekers merk je aan het einde van de dag helemaal niks. Zeer fijne aanstekers die erg comfortabel zijn in gebruik en lekker in de hand liggen.

Heb zelf nog een hele berg met rol en klik aanstekers, paar djeeps, paar zippos en een stuk of 10 torches.

Goed kan veel gas in en heel makkelijk bij te vullen met gas.
Tip. koop hem bij de Action daar kost die aansteker maar 5E

ik heb hem vorig jaar ook gekocht, moet zeggen dat het niet een fijne ervaring was. Wilde hem gebruiken om gewoon vuurwerk aan te steken. Werden daarna alleen nog maar aansteeklonten. Je hebt namelijk een vervelende draaiknop. Deze moet je steeds open en dicht draaien. heb nu voor 2,50 aanstekers uit china, bevallen prima:D

Ik heb dezelfde als de grote op de foto van markHE,
en ik heb nog een windbestendige aansteker mijn pa een keer gekocht bij de Bruna dacht ik (op mijn advies natuurlijk:p) en die gebruikt hij nu nog maar met oud en nieuw gebruik ik hem gewoon en verder hebben we genoeg aanstekers aangezien beide ouders roken wat dus in dat opzicht wel weer een voordeel is haha:)

Back
Bovenaan