Tolbert 27-9-2014

Gerwin

VWC lid
Stad/dorp: Tolbert (groningen)
Datum: 27 septemer 2014
Tijdstip: ca 20:00
Schietbedrijf: Harten 4 vuurwerk evenementen
Wat: Consumenten tot 1 inch
Bijzonderheden: 25 jarig bestaan sintmarun

Wordt geschoten door Harten 4 vuurwerk evenmenten in samen werking met Giezen tweewielers uit hoogkerk.

Deze show is ter ere van 25 jarig bestaan van de Sintmarun (optocht met motoren voor gehandicapten).

Ik schoot altijd al op 31 december een grote show voor deze vereneging echter door verhuizing naar veenendaal is het er niet meer van gekomen de laatste jaren. Omdat ik nu mijn papieren voor schieten heb en de vereniging het erg misde (en vooral de bewoners) hebben we besloten het dit jaar weer te doen alleen dan op 27 september ipv 31 december.

Gaat een erg leuke show worden met een knallende finale. Helaas is wegens de afstand max 1 inch mogelijk. Maar kaliber zecht tegenwoordig niks meer! Dus gaat gewoon een knaller van een show worden :)

Laatst bewerkt:
Voorbereidingen zijn vrijwel klaar :) In totaal zullen er een 70/80 tal cakes de lucht ingaan van oa
Schuurmans,Hardix,Rubro,Royal,Marijn,BKV,Wolff,Vuurwerktotaal en Vuurwerkvisie.

Met tevens wat verrassingen. Dus ben je in de buurt dan moet je zeker langskomen!

Voorbereidingen zijn vrijwel klaar :) In totaal zullen er een 70/80 tal cakes de lucht ingaan van oa
Schuurmans,Hardix,Rubro,Royal,Marijn,BKV,Wolff,Vuurwerktotaal en Vuurwerkvisie.

Met tevens wat verrassingen. Dus ben je in de buurt dan moet je zeker langskomen!

Nou vooruit dan :wink: :p

Om in Tolbert te komen was een avontuur...
(Iets met omleidingen, landbouwverkeer etc)

Het was weer een gezellige dag!

Uiteraard.... Filmpjuh! (Wel ff op 1080p gooien)

Pfff het was me toch een avontuur gisteren... Vanuit Groningen op de scooter naar Tolbert was toch even iets verder dan gedacht. En ook de weg vinden was een hele uitdaging. Na heel veel zoeken en stressen toch nog de locatie gevonden. We waren er ongeveer 3 minuten van tevoren, dus wij ons statief opzetten, camera er op en filmen. We hadden niet verwacht dat we op tijd zouden zijn, dus we waren echt heel erg blij dat we het toch gered hadden. Na bijna weer een uur terug rijden willen we de beelden bekijken die we geschoten hadden. Nou, 3 keer raden wat er gebeurd was... het bleek toen dat het snoertje van de externe microfoon niet goed in de camera zat, dus de film was compleet bagger. Wat een teleurstelling was dit zeg. Maar de show was wel erg leuk, goed in elkaar gezet :wink: En achteraf kunnen we nu ook wel om onze blunder lachen :p

Ach liever op tijd en een slechte film dan een goede film van een halve show, toch? :)

Heb je er zelf tenminste nog van kunnen genieten.

Hierbij nog een filmpje vanaf het schietveld!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Met dank aan de bouwers Geert Jan - lars en Marc en de Sponsoren Harten 4 vuurwerk en Vuurwerk Giezen uit hoogkerk.

Back
Bovenaan