Tokyo Gold [Uitloop]

R@lph

VWC lid
Artikelnummer: 1846
Artikelnaam: Tokyo Gold
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 800 gram
Aantal Schoten: 100
Effectomschrijving: I: Red tail to red pearls with gold glitter, II: Green tail to gold willow with red glitter, III: Green tail to gold spider with lemon yellow stars, IV: Blue tail to brocade crown, blue tail to flower crown.
Tijdsduur: 108 seconden
Stijghoogte: 20 meter
Richtprijs: 59,95
O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl

Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Misschien is het een idee als we deze combiboxen overzetten naar het "Crown Collection" gedeelte.
Ik zat daar te zoeken naar de " Tokyo Gold" maar kom em niet vinden. Hier blijkt ie dus te zitten, samen met " Willow Time". Echter bestaat voor dat product reeds een topic onder subforum "Crown Collection". Dat werkt een beetje verwarrend en dubbel.

Nou, ik heb hem vorig jaar na een demo direct afbesteld.
Hij is niet slecht, maar voor 45 euro is zeker iets beters te krijgen.
Vorig jaar kon ik hem inwisselen voor 2 x Willow Time en dat was een prima deal!
Het feit dat er sinds de vorige jaarwisseling ook niks over geschreven is hier zegt al genoeg, denk ik...

Hey ik heb deze box gekocht voor 27,50 maar als ik de reacties lees is dit nou een prima cakebox of niet?

Voor dat geld, zeker! Het is geen rammer, geen grote effecten, geen bijster harde knallen.. Maar wel gewoon leuk stookwaar dat het zeker beter gaat doen dan al die multishots uit de pakketten bijvoorbeeld.

Mooie prijs trouwens!

Voor dat geld, zeker! Het is geen rammer, geen grote effecten, geen bijster harde knallen.. Maar wel gewoon leuk stookwaar dat het zeker beter gaat doen dan al die multishots uit de pakketten bijvoorbeeld.

Mooie prijs trouwens!

Oke top. dankjewel voor je reactie!

Back
Bovenaan