Toffe Thijs

Pyroguy

VWC lid
Artikelnummer: ...
Artikelnaam: Toffe Thijs
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 450
Aantal Schoten: 30
Effectomschrijving: Deze sprankelende cake zit vol verrassingen en is absoluut de klapper van de avond. Een echte animator die niet mag ontbreken. Als je naar deze toffe jongen kijkt, zal je de enorme kracht ervan ervaren. Toffe Thijs vergeet je nooit meer.
Een cake die combinaties biedt tussen fonteineffecten en luchteffecten in rode boeketten met crackling en diverse palmeffecten. De kraker van 2011!

Tijdsduur: ...
Stijghoogte: 30 m
Richtprijs: €49,95

toffe-thijs.jpg

Laatst bewerkt:
Als je toch naar al deze prijzen kijkt, en die vergelijkt met de prijzen voor een 500 grammer bij zena, dan voel je je als consument in Nederland toch zwaar opgelicht? Of ben ik de enige die er zo over denkt.

Ja, denk wel dat je de enige bent. €50 is een normale prijs voor een legale 500grammer.

nee hij is niet de enige!!!
50e is gewoon veel geld joh!
Beetje metalen en papier in combinatie met wat chems.
Daar betalen we wel ff meer dan 100 oude guldens voor.

Ja we leven in 2011!
Maar in belgie kosten dergenlijke cake's minder dan dat ze in nl kosten.

ik betaal maximaal 1euro per schot(als iets heel mooi is hoog uit 1 a 1.5 euro.

deze cake kost 1,66 euro per schot!
dat vind ik gewoon teveel!

Volgens mij blijft dit een eindeloze discussie. Als je €50 te veel vind moet je hem gewoon laten staan. Vind het ook knap dat zoiets al gezegd kan worden voor er ook maar iets bekend is over de uitwerkingen.

€50 is voor mij over het algemeen ook het maximale bedrag dat ik neer wil tellen voor een cake, maar ik ken zat cakes die richting het dubbele gaan van dit bedrag.

30 schoten over 450 gram is toch 15 gram per schot, dus hopelijk doen ze er wat moois mee!

Ook ik vind €1,50 of meer per shot, in dit geval ook geen 500 grammer, teveel. Er zijn wat dat betreft voldoende cakes voor €1,-- of iets meer per shot. Hoe mooi ook, helaas kansloos voor mij.
€50,-- is geen oude f100,-- maar nog net iets meer dan €110,--

Het is maar wat net of je het ervoor over heeft. Ik in ieder geval zeker niet.

haha, We hebben nog geen film gezien, en toch al praten over de prijs.
Als deze net zo mooi is als de Jaloers dan zal je mij niet horen mekkeren over de prijs.

Ik denk dat het al geen zin heeft om euro's terug te rekenen naar guldens, want als je dat bij alles doet word je al gek denk ik dan.

ja 50 euro voor een goede 30 shots 450 grammer is aan de prijs, maar zoals eerder vermeld, voor nederland is het een vrij gemiddelde prijs.
ik snap dan ook niet wat het voor nut heeft om daar zonder enige film matriaal over te gaan oordelen dat het te duur is.

de ene heeft er meer voor over dan de ander, maar dat blijft een kwestie van smaak en eigen mening.

laten we eerst afwachten op meer info en film.

Ook ik vind €1,50 of meer per shot, in dit geval ook geen 500 grammer, teveel. Er zijn wat dat betreft voldoende cakes voor €1,-- of iets meer per shot. Hoe mooi ook, helaas kansloos voor mij.
€50,-- is geen oude f100,-- maar nog net iets meer dan €110,--

Het is maar wat net of je het ervoor over heeft. Ik in ieder geval zeker niet.

f100,- = meer dan €110? Ik snap je wel, maar je typt het een beetje fout:wink:

Wat de cake betreft: Ik ben benieuwd naar de filmpjes! 15 gram per shot kan natuurlijk hartstikke mooi worden en daarmee ook 50 euro waard zijn.

Mannen laten we ophouden te discussiëren over de prijs! :wink:

Er is nog iet eens een filmpje bekent dus daar valt moeilijk over te oordelen.

Ontopic!

Een filmpje is nog niet beschikbaar Binkenparade.
Over enkele weken zal hij ongetwijfeld geschoten worden op een demo. Dan zal er vast ook wel een film gemaakt worden.

Deze cake komt zeker bij een andere chinees vandaan dan waar Marijn normaal besteld? ik mis de typische Marijn-burstknal? (maar oordelen aan de hand van een filmpje is eigenlijk niet de beste manier van beoordelen ;) )

In openingspost: Stijghoogte 30 min.

Dan zie ik de effecten niet meer hoor als het eerst 30 minuten stijgt.... :wink:

leuke cake dat zeker.
Nu ff terug komen op de prijs.
Nu ik het filmpje heb gezien blijf ik van mening dat 50e aan de forse/duure kant is voor deze 30sh cake.
Ik kan voor 50e 100den mooiere cake's vinden in NL.

Jammer dat die man die het heeft opgenomen niet kan filmen, hij gaat constant op en neer met die camera... :shocked:

Maar voor wat ik heb gezien:
- Lekkere knal
- Mooie effecten die je niet overal ziet (!)
- Waaier (geloof ik)

Voor de rest is het maar afwachten, ik hoop dat er snel een beter filpje komt :)
En dan maar wachten op Oud&Nieuw, want deze cake ga ik denk ik wel halen! :D

Back
Bovenaan