Toekomst met Cat1?

Ik wel kijk maar naar post #198.

Daggie uit broodje braadworst of een shnitzelltje nog wat ander boodschappies erbij .

Ze zijn daar ook beter in kerst vieren als hiero dus ja dat is een prima optie

Hier hetzelfde hoor!
Lekker dagje daar, inkopen doen en ondertussen in alle discounters struinen naar leuke producten. En die zijn er echt legio.

ik ben ook in staat omdat te doen hoor haha. Maar idd wel gecombineerd met iets.

Ja púúr F1 krijg ik hier ook niet altijd verkocht hoor, haha. Ze hebben daar gelukkig ook de DM en de Rossmann (en die verkoopt ook nog eens F1) dus er is gelukkig voor elk wat wils. In de gemiddelde discounter vaak Jaarrond ook wel wat te fiksen.

Er is ook gewoon DE cat1 te bestellen dat thuis wordt geleverd?

Niet in Nederland, maar op een Duits adres leveren ze gewoon natuurlijk.

Ja púúr F1 krijg ik hier ook niet altijd verkocht hoor, haha. Ze hebben daar gelukkig ook de DM en de Rossmann (en die verkoopt ook nog eens F1) dus er is gelukkig voor elk wat wils. In de gemiddelde discounter vaak Jaarrond ook wel wat te fiksen.

Niet in Nederland, maar op een Duits adres leveren ze gewoon natuurlijk.
Op een Nederlands adres ook.

Laatst bewerkt:
Verbazingwekkend, maar ook wel leuk, om te lezen dat diverse leden zo’n trip maken voor cat 1 spul. Tip dan voor wie in de zomer richting het zuiden gaat: Alpeco in Kapellen heeft leuke funke cat 1 spulletjes liggen. (O ja en als je er toch bent, ook dikke Albert en Argento cakes 😉)

Laatst bewerkt:
Ik las zojuist bij onze oosterburen op het forum dat diverse (zeker niet alle!) TEDi winkels het vuurwerk wegdoen met kortingen. Dat kan soms echt de moeite lonen, kortingen kunnen oplopen tot wel 70%. In extreme gevallen nog meer, zo kwam een lid daar een winkel tegen die ál het vuurwerk wegdeed voor 20ct.

Pakje Vegas Vulcanoes? (3,99) - 20ct.
Crazy Pyro Box? (Lesli Set met keiharde crackling, 20,-) - 20ct.

Kleinverpakkingen grondbloemen en mini fonteinetjes soms voor 5ct.
Hopelijk snappen jullie nu ook beter de lol van af en toe een beetje scharrelen daar :d:d

Back
Bovenaan