Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Gisteren een enorm gave grote en indrukwekkende show gezien in Parijs: Le Grand Feu de Saint Cloud. Hieronder staan weer een aantal foto's, het was dit keer lastig een goede overzichtelijke foto te maken omdat het vuurwer zo enorm breed opgesteld stond en veel verder naar achter konden we niet op het veld, daar was het nameljk te klein voor .
Gisteren ondanks dat het geen pyromusical was toch wel een leuke show gezien in Leiden. Hier onder een aantal foto's, de eerste foto is een beetje raar deze heb ik namelijke per ongeluk genomen haha. Maar ik vond hem wel grappig met de regendruppels op de lens!
gisteren is er in Kalmthout in Belgie een vuurwerkshow gebouwd door Zena Vuurwerk, waarbij mijn vriendin, Jos, Conrad, Daniel, Corne, Tommy en ik een handje geholpen hebben. Het was een gezellig en leuke dag, we hadden ook veel geluk met het weer, want het zonnetje ging zowaar schijnen in de namiddag! Hier onder alle foto's van de opbouw en van het vuurwerk:
Er komt nog een filmpje, ik hoop de middag en anders morgen, omdat ik van de foto's ben moet ik het even uitzoeken hoe het werkt haha.
Mooie foto's hoor! Ik heb gelukkig de camera goed weten te ontwijken haha...
Ben ook wel benieuwd naar het filmpje... want van dichtbij was de show in ieder geval lekker!
Tot een volgende keer!
Tommy