[Tjechie] Overzicht vuurwerkwinkels Europa

Beste leden van Vuurwerkcrew.nl,

Ik heb al het aantal keren het volgende probleem gehad: ik ben op vakantie in een land, wil hier naar vuurwerk kijken, maar ken geen adressen.
Daarom, heb ik een lijst gemaakt met een aantal vuurwerkwinkels in Europa. Natuurlijk is deze lijst NOOIT af. Het zou daarom fijn zijn als jullie informatie over ontbrekende winkels, fabrieken of groothandels plaatsen.
De lijst bevat:
  • België
  • Spanje
  • Polen
  • Oostenrijk
  • Tsjechië
  • Italië(incl San Marino)
  • Zwitserland
  • Slovenië
Ik hoop jullie hiermee een plezier te doen!:)
Op dit moment bevat de lijst 25 winkels. Ik zal me de komende tijd focussen op Frankrijk, Slovenië en Scandinavië, en daar is jullie hulp altijd bij welkom!

Plaats a.u.b. pas een winkel als:
  • zij een redelijk aanbod hebben
  • deze binnen Europa is
  • deze nog niet in de lijst staat(check a.u.b!)

Met vriendelijke groet,

TheDutchPyro.

Klik hier om te downloaden.

(mods: ik kon hem zowel op chrome, als op firefox als op I.E. niet uploaden via het forum?

Laatst bewerkt:
Svea Fyrverkerier AS
Fred Olsens Gate 6
0152 Oslo, Norge
22 82 33 33
http://www.sveafireworks.com/
Ik ben hier geweest maar winkel was net een half uur dicht.
Ik weet niet precies wat ze verkopen maar zag ook profblokken staan en zo.
Tip: met de bus kom je er alleen op de terugweg langs. Dit zorde ervoor dat ik de verkeerde halte pakte:p

Hmm, vreemd.
Ik heb hem nogmaals geüpload, kijken of het nu wel werkt.
Dit is de link: verwijderd
Binnekort werk ik hem weereens even bij, zodra ik tijd heb natuurlijk.

Laatst bewerkt door een moderator:
Het plaatsen van buitenlandse vuurwerkwinkels is prima, echter plaatsen van online shops willen we hier niet zien. Het verzenden van vuurwerk via de post is namelijk niet alleen gevaarlijk maar ook verboden in Nederland en daarmee dus ook strafbaar.

Daarom heb ik in dit topic ook enkele posts verwijderd.

Weet er iemand een aantal goede winkels in het centrum van Praag (tsjechie) behalve de eerder genoemde marthypyro? grtz

Waar: Spanje; Salou; Carrer de Barcelona (exacte nummer onbekend)
Naam: Marial(?)
Producten: Shellkitjes, verschillende blokjes (voornamelijk Tropic), ruim assortiment vlinders en andere knallers (o.a. Ricasa), Traca's, etc...

Het plaatsen van buitenlandse vuurwerkwinkels is prima, echter plaatsen van online shops willen we hier niet zien. Het verzenden van vuurwerk via de post is namelijk niet alleen gevaarlijk maar ook verboden in Nederland en daarmee dus ook strafbaar.

Daarom heb ik in dit topic ook enkele posts verwijderd.

Het kopen van vuurwerk in een vuurwerk winkel in België en het over de grens nemen is ook verboden en strafbaar...Zullen we deze winkels dan ook van het lijstje afhalen?

Kom op zeg, je bepaalt toch zelf of je op de site zit, het geld overmaakt en wacht op de verzending..
Je bepaalt toch zelf of dat je in de auto stapt richting België, het geld in handen van de vuurwerkwinkel drukt en je producten over de grens neemt?

Allebei strafbaar en allebei dus ook verboden om in je bezit te hebben in Nederland...

Er zit wel een klein verschil in trouwens, bij de een laat je derden het vuurwerk bezorgen en in bijvoorbeeld Belgie of Duitsland ga je zelf je vuurwerk halen. Maar dat terzijde :D

We hebben e.e.a. over dit onderwerp echter opnieuw besproken en de lijst moet gewoon wel compleet zijn. Online winkels zijn namelijk ook winkels.
Dat betekent dat de lijst dus ook voorzien kan worden met online winkels.

Hiervoor is echter wel een voorwaarde: we willen deze winkels verder niet besproken hebben op dit forum. Dat mensen hier gaan bestellen is geheel op eigen risico, maar weet wel dat je dan strafbaar bezig bent.

Oftewel Denjo: thanx voor de input :D

:bye:

Ja dat snap ik, maar het merendeel van de "winkels" in Praag zijn volgens mij vuurwerkbedrijven en dus niet toegangkelijk voor het gewone publiek, daarom mijn vraag.:bye:

Let niet op hem... Hij denkt af en toe dat ie het goed weet:p

Trouwens even over die winkel Marthypyro, als ik op vuurwerkbedrijven in Praag zoek vind ik twee filialen in Praag, eentje een stuk buiten het centrum (meer naar het Zuiden ( district 4) en een adres in het centrum (via streetview), kan het zijn dat het adres in het centrum een kantoor of postadres is en dus geen winkel? Misschien dat iemand er al eens is geweest?
Grtz

Goederen kunnen worden verzameld in persoon bij onze winkel in Praag Modřany , waar de meeste vuurwerk, zie je ook de video . Of we kunnen u een shipping bedrijf PPL.
Staat op de site vertaald door google dus niet helemaal goed gespeld:p
Ik denk dat je vragen kan stellen op [email protected]

Back
Bovenaan