Tjark in China

Ik begin nu wel heel benieuwd te worden met wat voor nieuw spul ze komen.
Dingen die we nog nooit hebben gezien dus,harder, helderder.
Klinkt allemaal zeer goed, we wachten af.

mijn nieuwschierig heid is nu ook helemaal gewekt!
1 is er al binnen en dat is de 100k
wat een gigantiesche verbetering zeg!!

UPDATE 12 AUGUSTUS 2009

Waar rook is, is buskruit!

Het is als vanouds nog steeds megadruk hier in Liuyang, we geven al weken en weken vol gas om alle nieuwe items af te ronden! Het zijn erg lange dagen, van smorgens 8:00 tot soms 00:00 snachts. Testen, controleren, verbeteren, aanpassen, tips aan de fabrieken geven, weer testen... Het gebeurd bijna dagelijks dat ik om een uur of 09:00 des morgens al naar brullende 500 grams cakes sta te kijken met technici van de fabrieken. Soms testen we dezelfde producten een keer of 5 per dag, met telkens een kleine aanpassing. Inmiddels staan er een rits nieuwe producten op de website waar ik de hand in gehad heb! En daar ben ik best wel een beetje trots op! Erg spannend om straks alle reacties te lezen wanneer de filmpjes online komen, en wanneer de mensen het zelf afgestoken hebben! Het gaat dit jaar allemaal compleet anders Qua labels, effecten en combinaties. Vanmorgen heb ik weer 20 nieuwe cakes geprobeerd, en vanavond testen we er even zo veel. Alles om te kijken of het precies zo is als ik en Original fireworks het willen. Ondertussen kom ik hier dagelijks leuke en interessante importeurs tegen zoals Royal uit NL(hee, ik hier? ), amerikanen, australiërs, scandinaviërs, Nieuw zeeland... alles komt hier voorbij. Affijn, ik moet nu richting onze testsite voor de 2e ronde van vandaag!

Update van Tjark:

Ik zit hier nu vanaf begin Mei in China me te bemoeien met de ontwikkeling en kwaliteit van het vuurwerk voor de Original/Zena in Nederland en België. En ik kan zeggen dat het de zweetdruppels tot nu toe waard geweest is, er komen dit jaar dik 40 (!!) nieuwe items op de markt met totaal nieuwe effecten en de kwaliteit is het neusje van de zalm! Dit jaar kunnen we de consument verbazen met effecten die ze nog nooit gezien hebben in hun vuurwerk, harder, helderder, en totaal nieuwe designs wat betreft effecten. 80% van de nieuwe items zijn door alle testfases heen hier, en worden beetje bij beetje verscheept naar Europa. Vanaf deze maand gaat het exporteren echt vol gas dus binnenkort zijn de bunkers weer ramvol met zeer vernieuwend vuurwerk! Houd voor meer informatie www.vuurwerkbelgie.be in de gaten!

Tikkelte te enthousiast als je het mij vraagt. Ziet er meer uit als een goed verkopers praatje dan een professional die gewoon verslag doet vanuit z'n werkomgeving.

Tikkelte te enthousiast als je het mij vraagt. Ziet er meer uit als een goed verkopers praatje dan een professional die gewoon verslag doet vanuit z'n werkomgeving.

wonko zou jij ook niet zo enthousiast worden als je al maanden aan het stoken weizigen kijken regelen enzv bent:wink:
nou ik wel!:D

En ik kan zeggen dat het de zweetdruppels tot nu toe waard geweest is, er komen dit jaar dik 40 (!!) nieuwe items op de markt met totaal nieuwe effecten en de kwaliteit is het neusje van de zalm

Totaal nieuwe effecten, ben benieuwd of ze dat waar kunnen maken.

hij zal er niet voor niks zitten...! ik ben heel benieuwd waar ze dit jaar allemaal mee komen dan, als hij daar zo lang zit Ik ga dit jaar zeker weer naar zena voor mijn spulletjes...!!! heel veel nieuwe dingen dus dat word weer extra sparen... :rolleyes:

bekende producten hebben ze daar in china hahah, ook het mooi rood tapijtje mag er wezen.

ik ben benieuwd wat ze ons allemaal gaan voorschotelen maar daar zullen we spoedig meer over horen.

moet wel zeggen dat deze jongen erg veel tijd daar in china doorbrengt zeg, zon lange tijd elk jaar weg van huis. het is een mooi baantje maar het is niet nix als je een vrouw en kinderen hebt om zolang daar heen te gaan daarom verdient het zeker respect om wat hij daar doet, daar kunnen wij aan het eind van het jaar allemaal van meegenieten.

moet wel zeggen dat deze jongen erg veel tijd daar in china doorbrengt zeg, zon lange tijd elk jaar weg van huis. het is een mooi baantje maar het is niet nix als je een vrouw en kinderen hebt om zolang daar heen te gaan daarom verdient het zeker respect om wat hij daar doet

Misschien woont zijn vriendin wel in China. :cool:

Back
Bovenaan