Titanium Salute

Ben benieuwd hoe duur die gaat zijn. Al hebben we zo'n dealer niet i.d. buurt. Als de prijs binnen mijn budget past wil ik deze cake echt hebben:D Knallen & Wave:P

Jezus wat een ding, ben benieuwd naar hoe die in het echt aan hoort, als dat ook goed is komt die 100% in de collectie!

Wel erg veel geld voor zo'n bak hoor. Kan je niet gewoon twee Silver Salutes naast elkaar zetten, ben je ook nog een stuk goedkoper uit. Je kan er bijna drie Silver Salutes voor kopen.

En twijfelaar, maar met een leuke korting komt de prijs rond de €50,- euro.
Ik moet hem nog eens op een demo bekijken.

Wel erg veel geld voor zo'n bak hoor. Kan je niet gewoon twee Silver Salutes naast elkaar zetten, ben je ook nog een stuk goedkoper uit. Je kan er bijna drie Silver Salutes voor kopen.

Klopt helemaal wat je zegd.
Echter heb je dan een totaal andere cake dan deze:p

En voor deze prijs en hoger ken ik genoeg cake's die minder presteren.

Maar back on topic.

En voor deze prijs en hoger ken ik genoeg cake's die minder presteren.

Hoe weet jij dan hoe deze presteert? :bonk: :shy: Al een productieëxemplaar gezien/gehoord?

Ik moet zeggen dat ik 70 euro wel een grove bak met geld vind hoor. Voor alleen wat knallen. Ik houd best van een knalcake, maar zeven tientjes leg ik ammenooitniet neer. 2½ silver salute geeft volgens mij een stuk meer geweld. Het blijft maximaal 2 gram flash, hoe je het ook wendt of keert. In waaier vorm geschoten is leuk, maar wat mij betreft bij knalcakes niet zo zinnig. Boeketten breed in de lucht verspreiden is mooi, maar knallen beleef ik in fanshape niet beter dan I-shape.
Doe mij maar 5 Hoogmoedjes.

Hoe weet jij dan hoe deze presteert? :bonk: :shy: Al een productieëxemplaar gezien/gehoord?

Ik moet zeggen dat ik 70 euro wel een grove bak met geld vind hoor. Voor alleen wat knallen. Ik houd best van een knalcake, maar zeven tientjes leg ik ammenooitniet neer. 2½ silver salute geeft volgens mij een stuk meer geweld. Het blijft maximaal 2 gram flash, hoe je het ook wendt of keert. In waaier vorm geschoten is leuk, maar wat mij betreft bij knalcakes niet zo zinnig. Boeketten breed in de lucht verspreiden is mooi, maar knallen beleef ik in fanshape niet beter dan I-shape.
Doe mij maar 5 Hoogmoedjes.

Ieder zijn ding.
Ik bepaal de prijs niet,Heb ze alleen ontworpen.
En ik moet je eerlijk toegeven dat ik hem nog moet testen hier.
Maar ik heb mij laten verzekeren door onze persoon aldaar dat what you see is what you get....Dus nu is het eerst zien dan geloven.
Maar ik ga er vooralsnog vanuit dat ze goed zullen zijn.

Maar belangrijker,Wat vind jij er van als potentiele koper?

gr

Voor een knalcake als deze, komt het tempo goed uit vind ik.
In dat opzicht is het tempo kenmerkend voor de Royal z-shape cakes.

Echter, zou het om siereffect gaan, dan zou ik het tempo iets minder snel willen zodat ieder individueel effect optimaal tot zijn recht komt. Bij bv. de Hot Chains is er sprake van flink wat geweld, maar de effecten overlappen elkaar, waardoor ze iets minder mooi uit de verf komen.

:bye:

afgekeurd? en hij staat nieuw in de dag aanbieding bij goedkopervuurwerk.nl

ik zie hier ook dat deze alleen bij orthen te koop zou zijn, is hier meer duidelijkheid over voor ik hem eventueel bestel

gr koen.

jezus wat een bak zeg niet normaal meer.
lijkt wel prof spul.
Nederland heeft echt wel goede cakes hoor. (mits de knal goed is natuurlijk)

Wel jammer om te zien dat het niet is geworden wat het had moeten worden.
Zeer jammer voor Royal/Orthen.
Mischien volgend jaar ?

Wel jammer om te zien dat het niet is geworden wat het had moeten worden.
Zeer jammer voor Royal/Orthen.
Mischien volgend jaar ?

Daar ga ik me wel voor inzetten.
Ik wil gewoon dat het vuurwerk presteerd zoals ik wil,Wel meer niet minder:p
Royal heeft hier ook van geleerd.

gr

Morgen overleg over wat we dit jaar gaan doen.
Als het aan mij ligt komen de blue Thunder en de Titanium Salute er zoals op de china beelden.
Echter mischien met wat aanpassingen,Maar wel zoveel mogelijk naar het origineel.

gr

Back
Bovenaan