Titan [Vuurpijl]

ja dt zijn mooie filmpjes

maar ik ga toch liever voor de

Power Ball Rocket
€ 6,95

Ik vind de titan beter, voor de Power Ball Rocket betaal je veel meer terwijl die niet echt bijzonder is en de Titan is echt een zeermooie pijl voor weinig geld, que prijs/kwaliteit verhouding dan.
En Power Ball Rocket is 6.00, geen 6.95 (of hij is duurder bij jou?)

Ik vind de titan beter, voor de Power Ball Rocket betaal je veel meer terwijl die niet echt bijzonder is en de Titan is echt een zeermooie pijl voor weinig geld, que prijs/kwaliteit verhouding dan.
En Power Ball Rocket is 6.00, geen 6.95 (of hij is duurder bij jou?)

ja bij mij is hij 6,95 wel duur dus

Heb er net een afgestoken, vond dit de mooiste pijl die ik had, echt prachtig, hij viel ook heel erg op tussen alle potten uit de buurt.

eerst had die domme verkoper 'n dummy aan mij meegegeven en toen we terug gingen kreeg ik de goliath in plaats van de titan , alleen was ik wel te laat met het ontdekken van de verwisseling .

Ik had er drie bestelt dit jaar en deze tegelijk de lucht in gestuurd, het resultaat was geweldig! :thumbsup:

Volgend jaar weer :devil:

ik heb de hele forum afgelezen, maar kon nergens lezen waar ze deze pijlen verkopen? kan iemand me helpen :D

Bij alle dealers die vuurwerk van het merk Wolff verkopen.
Hij staat o.a. in de "Knettergoed" folder. En kost rond de 5 euro.

Ik weet niet in welke regio je woont maar ik denk dat er wel vrij veel Wolff / Dynasty dealers in NL zitten.

Hmm, net een pijl gekocht en afgestoken, het leek net het boeketje uit een shock ._.

Was het een maandagochtend model of hebben meer mensen dit?

Hmm, net een pijl gekocht en afgestoken, het leek net het boeketje uit een shock ._.

Was het een maandagochtend model of hebben meer mensen dit?

ik had precies hetzelfde, hij ging niet normaal zo hoog en toen een klein ***lig rood peonytje:bonk:

Ik vond hem ook een beetje tegenvallen. Had er meer van verwacht. Volgend jaar weer alleen maar potten :)

Had hem ook, vond hem zwaar tegenvallen, totaal niet wat je op de films ziet.

Inderdaad een soort vaag klein peony/dalia achtig effect, andere bol pijlen van Wolff overgins wel heel goed, de Golden crown en Goliath.

soms gaan deze goed, en meestal komt er een prut boeketje uit. Ik had er 4 en 1 er van deed het zoals het op de site van wolff deed. De andere 3 waren wel leuk maar het kon beter.

Laatst bewerkt:
Ik had ze en ze waren echt top! Een mooie rode peony (?) en een erg harde knal! Aanrader!

Dat vonden wij ook van deze pijl toen deze getest werd.
Het boeket had een doorsnee van 40 meter ( op de grond gemeten)dus een superpijl.

Helaas veel verschillende reacties gehad, de één had goede pijlen en de ander 1,2 of 3 goede uit het setje van 4.

Al onze pijlen in de test waren goed maar helaas is er dus kwaliteits verschil.

Back
Bovenaan