Titan [Vuurpijl]

Artikelnummer: 908
Artikelnaam: Titan
Bruto Gewicht: 100 gr.
Effectomschrijving: rode wave
Tijdsduur: 5 sec.
Stijghoogte: 80 m.
Richtprijs: 3,95
Verpakkingseenheid: 24/4
O.a. verkrijgbaar bij: Vuurwerkland.nl

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Echt een prachtpijl dit! Uiterlijk van de pijl is grappig en simpel, maar het effect is echt zeer goed, prachtige red wave.

Ben benieuwd wat de richtprijs van deze pijl gaat worden, ben bang dat ie aardig aan de prijs is, we wachten af! :)

Dat ding stijgt voor een legale vuurpijl wel behoorlijk hoog zeg.
En dan nog zo'n grote en scherpe uitwerking!
Mooie pijl :bye:

dan heb je mooie pijlen voor weinig geld moet ik zeggen want de effecten zijn erg goed...ik koop der wel een hussie als ze tusse de 5/10 euro zijn

Dit is inderdaad een mooie pijl, net zoals zijn grote broer de Goliath, alleen jammer dat deze waarschijnelijk niet hier in Groningen te verkrijgen zijn.:sad:

Ook deze pijl gaat mee de koffer in.
Gaat een interessant oud en nieuw worden.
Wat is nu 4 euro voor zo,n kwaliteitspijl?
Een plaatje.
:cool: :cool:

Ik vind dit gewoon een top pijl voor nederlandse begrippen is dit echt super mooi, een proffesioneel effect voor maar 4,- per stuk. ik scah er dan ook zekr 2 aan.

Heb er 2 gezien waarvan ikzelf er eentje had gekocht. Bij eentje, die van mij, was de wind een storende factor, wel het boeket zoals het moet, een red wave, maar het ronde was al over toen hij tot ontploffing kwam met die wind, beetje jammer. De andere pijl was overigens net als op de film van Vuurwerktoko.nl, echt waanzinnig mooi, precies zoals ik hoopte, heb hem gelukkig zelf ook mooi op film staan.

Ja, echt mooie pijl, zal hem zeker weer aanschaffen. :)

Mooie pijl! Alleen een beetje een slappe stok zat eraan, dus daarmee uitkijken! (ik had er 3, 1 stok kwam ik (zacht) tegen aan, en krak...)

Verder een aardig groot boeket! Komt er volgend jaar weer bij:)!

titan

titan

heej,,
ik heb deze pijl afgelopen jaar gehad.
t is een geweldige mooi ding".
effect is ook mooi groot.
hij heeft mij 3.50 gekost.
een aanrader dus.:D
gr klompiej

Back
Bovenaan