Tips voor het fotograferen/Filmen/aankoop

iemand toevallig bekend met een statief
(iets degelijkers dan een tripodje van 15 cm hoog)
Voor een samsung galaxy s 2?
Na een custom rom draait mijn camera als een trein maar zoek nog een stukje stabiliteit voor mijn telefoon/cammetje.

Hier ben ik wel mee bekend:

http://www.amazon.co.uk/Hama-00004069-Handy-Mini-Tripod/dp/B002L4QCVE

zoek dus zoiets maar degelijker en steviger

of eventueel een grip met een schroefkop voor een normaal statief

Laatst bewerkt:
Jaja, daar ben ik weer, na veel nadenken en overwegen ben ik tot de volgende conclusie gekomen, ik wil investeren in kwaliteit. Daarom heb ik het volgende besloten, eerst schaf ik een XH A1 (2e hands) aan, zodat ik mooi een paar maand vooruit kan. Aangezien deze camera niet veel in waarde zal zakken, verkoop ik hem weer als ik 1500 euro extra opzij heb gezet en schaf ik mijn uiteindelijke camera, de Sony FX1000e aan. Na meerdere malen de films van de FX1000e te hebben gezien, blijft dit toch mijn droomcamera, ondanks dat de kleur rood soms op roze lijkt, neem ik dat maar voor lief, de rest van de kleuren komen rustig en schitterend over!

Jaja, daar ben ik weer, na veel nadenken en overwegen ben ik tot de volgende conclusie gekomen, ik wil investeren in kwaliteit. Daarom heb ik het volgende besloten, eerst schaf ik een XH A1 (2e hands) aan, zodat ik mooi een paar maand vooruit kan. Aangezien deze camera niet veel in waarde zal zakken, verkoop ik hem weer als ik 1500 euro extra opzij heb gezet en schaf ik mijn uiteindelijke camera, de Sony FX1000e aan. Na meerdere malen de films van de FX1000e te hebben gezien, blijft dit toch mijn droomcamera, ondanks dat de kleur rood soms op roze lijkt, neem ik dat maar voor lief, de rest van de kleuren komen rustig en schitterend over!

Heb je filmpjes van die camera? Zegmaar films van vuurwerk gemaakt met die cam

Iemand een tip voor een FULL HD cam die zware knallen goed opneemt? Budget 500 euro. Kwaliteit moet goed zijn, maar een realistisch geluid is ook heel erg belangrijk. Heb ervaring met FS200 en HF200 van canon. Zou er eigenlijk eentje willen hebben die het geluid van een FS200 heeft en de kwaliteit van een Hf200 haha.

Mochten jullie tips hebben, hoor het graag. Ga waarschijnlijk toch voor 2dehands aangezien dat vaak de helft scheelt.

Iemand een tip voor een FULL HD cam die zware knallen goed opneemt? Budget 500 euro. Kwaliteit moet goed zijn, maar een realistisch geluid is ook heel erg belangrijk. Heb ervaring met FS200 en HF200 van canon. Zou er eigenlijk eentje willen hebben die het geluid van een FS200 heeft en de kwaliteit van een Hf200 haha.

Mochten jullie tips hebben, hoor het graag. Ga waarschijnlijk toch voor 2dehands aangezien dat vaak de helft scheelt.

als je echt goed geluid wilt hebben moet je zoeken naar een camera waar een externe microfoon op past,anders zul je de knallen nooit echt realistisch krijgen

als je echt goed geluid wilt hebben moet je zoeken naar een camera waar een externe microfoon op past,anders zul je de knallen nooit echt realistisch krijgen

Tips? Zie vaak genoeg mensen met ext. mic, maar als ik het geluid dan hoor..

Specifieke tips zijn echt welkom, want aan random reviews op internet heb ik niks als het puur om vuurwerk filmen gaat. Maakt trouwens niet uit welk merk het is. En evt dan een externe mic erbij.

Zolang het maar mooi beeld en geluid is en als de bestanden makkelijk zijn om mee te werken.

Ik heb de HDRCX115e die is 100 euro goedkoper. zie mijn kanaal in me handtekening hieronder, meer dan 120 films gemaakt.

Dankje voor je reactie! Had ik inderdaad ook naar gekeken, maar voor die 100 euro meer heb ik wel een nog een stuk mooiere kwaliteit. Voor dat geld krijg je namelijk echt een verbluffend beeld wat ik zo gezien heb.

Hoe presteert die van jou als het om zwaardere knallen gaat? Dus alles wat een stuk harder is dan een nitraat:D

My videos from PyroMagic 2011 (Poland) from FX1000E Sony camcorder + Sony EMC-CG1 Microphone.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

In Flash Barrandov video 3:12 and 6:18. All Colors. :D

Back
Bovenaan