Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Jaja, daar ben ik weer, na veel nadenken en overwegen ben ik tot de volgende conclusie gekomen, ik wil investeren in kwaliteit. Daarom heb ik het volgende besloten, eerst schaf ik een XH A1 (2e hands) aan, zodat ik mooi een paar maand vooruit kan. Aangezien deze camera niet veel in waarde zal zakken, verkoop ik hem weer als ik 1500 euro extra opzij heb gezet en schaf ik mijn uiteindelijke camera, de Sony FX1000e aan. Na meerdere malen de films van de FX1000e te hebben gezien, blijft dit toch mijn droomcamera, ondanks dat de kleur rood soms op roze lijkt, neem ik dat maar voor lief, de rest van de kleuren komen rustig en schitterend over!
movie
movie
nog een betere film![]()
ik weet niet of je weet wat voor camera die gozer heeft haha![]()
De FX1000e![]()
Iemand een tip voor een FULL HD cam die zware knallen goed opneemt? Budget 500 euro. Kwaliteit moet goed zijn, maar een realistisch geluid is ook heel erg belangrijk. Heb ervaring met FS200 en HF200 van canon. Zou er eigenlijk eentje willen hebben die het geluid van een FS200 heeft en de kwaliteit van een Hf200 haha.
Mochten jullie tips hebben, hoor het graag. Ga waarschijnlijk toch voor 2dehands aangezien dat vaak de helft scheelt.
als je echt goed geluid wilt hebben moet je zoeken naar een camera waar een externe microfoon op past,anders zul je de knallen nooit echt realistisch krijgen
http://www.videocamerashop.nl/produ...-hdr-cx160e-black.html#product_specifications
Deze gaat het denk ik worden. Iemand ervaring? Met de cashback kost die maar 349 en alles ziet er erg goed uit. Hoop wel dat het geluid goed is. Anders iemand eventueel een tip voor een redelijk goedkope externe mic?
Danku![]()
Ik heb de HDRCX115e die is 100 euro goedkoper. zie mijn kanaal in me handtekening hieronder, meer dan 120 films gemaakt.
Iemand? een hele goedkope camera? beetje fatsoenlijk geluid en nog te doen beeld kwaliteit? 100-150 euro?
+ YouTube Video | |
+ YouTube Video | |