Timeless

Deze cake heeft echt flinke boeketten. Ik had er een dotje hiervan en ze concurreren super goed met duurdere klasse cake's. Ik moet wel zeggen dat dit effect altijd groter uitvalt dan andere effecten, maar dat maakt het voor mij ook interresanter. En met de kleuren erdoor heen maakt deze cake net wat unieker voor de Nederlandse markt.

Wat een mooi bakje voor een mooie prijs.
Deze was me compleet ontgaan afgelopen seizoen.
Mooie kleuren en brede felle crackling , en de gouden glitter tail maakt het geheel nog net wat sierlijker. ja ook deze staat genoteerd.

alleen jammer dat een jaar naar uit komst hij zo te zien al een euro duurder is ( 16.95 Huisman. ) Hoop dat de prijzen weer is een keer in nl een jaartje stil blijven staan :)

Ik vond dit vannacht een tegenvaller. De kleuren waren amper zichtbaar en de crackling amper gevuld (2013 productie), terwijl dit op de filmpjes en demo's een stuk beter was. Jammer.

Ik had er 2 en ik vind ze niet minder dan het jaar ervoor. Het boeket is inderdaad erg mager bij deze cake, dat wist ik al. Als je een betere crackling crysanthum pot kan regelen dan zou ik dat doen, maar ik vind deze lekker betaalbaar en hij presteerd niet slecht!

Ik had er 2 en ik vind ze niet minder dan het jaar ervoor. Het boeket is inderdaad erg mager bij deze cake, dat wist ik al. Als je een betere crackling crysanthum pot kan regelen dan zou ik dat doen, maar ik vind deze lekker betaalbaar en hij presteerd niet slecht!

Ik wist van tevoren ook dat het boeket niet heel erg gevuld is, maar wat ik vannacht zag was wel erg mager. Gelukkig had ik ook de New Moon, dus qua crackling crysantum zat ik wel goed.

Kwam niet zo krachtig over, voor deze prijs zijn er betere cakes denk ik. Leuk voor erbij als je hem met korting kunt krijgen.

Het is een leuke cake, ik had hem dit jaar weer 2 keer. Maar daarmee houd het nu ook op, volgend jaar hoeft deze cake niet meer in de collectie te zitten. Eerst vond ik het een goede budget topper, maar eigenlijk is dat het helemaal niet. De boeketten zijn zoals ik al eerder zei vrij mager. En 1 euro per shot is nou niet echt eengoedkoop, maar eerder juist duur. Je hebt bij kleine cake's al snel het idee dat het een budget cake is, maar als je even door rekent dan valt dat al snel vies tegen. Volgend jaar maar wat anders zoeken.

Back
Bovenaan