Time To say Goodbye 2011

Steef, een geweldig filmpje! Heb er echt van genoten. Iets wat ik de laatste dagen niet echt doe. Bedankt voor dit top filmpje!

En ook zeer mooi om te zien hoe de hobby van niks tot een dagelijkse hobby is geworden. En ik ben blij je als vriend te hebben kerel! Je bent een top goos!

Wat een super reactie ! Toppie man, Thanks

Mooie woorden gozer, ik moet eerlijk bekennen dat ik een brok in mijn keel kreeg toen ik het las. Op mijn beurt wil ik jou dan ook weer bedanken voor de vriendschap die wij nu hebben en voor de steun die jij mij zeker dit jaar na mijn hartinfarct hebt gegeven, nogmaals thnx daar voor mate!!

Stefan : je bent een goede gozer !!

Mooi gemonteerd, Stefan! Het gevoel zit er goed in. Kippenvel op momenten. Natuurlijk is het gewaagd om dit nummer, nadat FPM deze eens op een heel moeilijk/emotioneel moment gebruikte, te gebruiken voor een video van soortgelijke dramatiek. Maar ik vind het geslaagd en hoop dat je dit soort compilatievideo's blijft maken. Naast de "gewone" registraties natuurlijk.

Jij ook fijne dagen gewenst en zorg ervoor dat je van vuurwerk kunt blijven genieten! Dan doen wij dat ook :cool:

Cameo

Komt helemaal goed Cameo, Thanks voor je reactie, en over fpm ( nummer ) had ik idd niet nagedacht toen ik het filmpje maakte.

En dat jullie genieten met oud en nieuw geloof ik wel ja. Ben nu al benieuwd naar jullie dvd :-)

Gr stefan

Had het filmpje op Facebook al gezien en daarom niet meer hier gereageerd.. maar wat een geweldig filmpje Stefan!
Kippevel!
Een mooie weergave van wat jij dit jaar allemaal hebt beleefd met een voor mij, goede muziekkeuze!
Prachtig! :)

Alvast fijne Feestdagen en een super jaarwisseling.. en dat je volgend jaar maar weer met vele filmpjes mag komen :)

Mooie film..leuk om te zien word er wel een beetje stil van. Montage is toppie.

vraagje..hoe heet het liedje dat je hebt gebruikt?

Back
Bovenaan