Time To say Goodbye 2011

stefantvs

VWC lid
Zo het was me een jaartje zeg.... Vuurwerk vuurwerk en nog eens vuurwerk.
Zowel positief als negatief zo erg zelfs dat ik 4 maanden zonder vuurwerk heb moeten leven, geen shows,forums,demo`s,films of wat dan ook. Maar ook juist erg veel bezig geweest met vuurwerk.

Zo heb ik afgelopen jaar 28 shows bezocht, heb daardoor zo beetje heel Nederland gezien, Daarvoor mijn dank aan TORRR,Knoerdo_ztm, en nog iemand (karel)maar die is geen lid hier.

Dit jaar ben ik me steeds meer met vuurwerk gaan bezighouden
-Demo`s bezoeken
-Shows door heel Nederland en buitenland
-Lesli Opendag
-Gbv-weco product demo
-Helpen met bouwen en schieten van shows
-Films maken en bewerken.
en ga zo nog maar even door, waar het vroeger iets was wat me alleen bezighield rond oud en nieuw, is het nu iets waar ik dagelijks mee bezig ben.

Een aantal mensen die ik persoonlijk wil bedanken.

Torrr, waar hij een 2 jaar geleden nog een totaal onbekende was voor mij, is hij nu een goede vriend geworden, dit niet alleen op vuurwerk gebied maar gewoon alles , je weet wel wat ik bedoel :wink:! Torrr Thanks !!

Tevens ben ik sinds dit jaar ook gaan filmen voor FPM, daarvoor mijn dank aan Tony ! Erg mooi om te zien dat je films/werk gewaardeerd wordt, en ik dus nu via hun mijn films op internet mag zetten.

Katan Vuurwerk Ronny en mike
Zonder jullie had ik nooit de kans gehad, die ik nu wel heb gekregen !
Het mee helpen met het bouwen van shows ! iets wat een jaar geleden voor mij nog onmogelijk leek, is nu dus wel gelukt ! Daarvoor mijn dank !

Iedereen alvast hele prettige feestdagen gewenst en natuurlijk een gelukkig nieuw jaar.

Tot 2012 waar ik natuurlijk weer jullie ga verblijden met mooie vuurwerkbeelden :D

Hierbij een filmpje die mooi bij dit topic past.

http://www.youtube.com/watch?v=_4jpS0MAauI

Gr stefan

Mooi gedaan kerel!:D
Uiteraard gaan we elkaar weer spreken volgend jaar! Jij ook alvast een ontzettend fijne jaarwisseling!:D

Zoo... :shocked: dat was zeker bijna "Time to say goodbye" bij 0:49 sec.
"BOEM" de vlammen vliegen om zijn oren.

Netjes gedaan Stefan.
Benieuwt wat we in je volgende project krijgen te zien.

Gr. Teejoo

Geweldige film! Slechte muziekkeuze haha, doet me denken aan de begravenis van me opa.

Maar er zitten zeker zieke beelden tussen, heel gaaf gedaan!

Sorry goos :-( das minder.

Maar bedankt voor je compliment :-)

Gr stefan

Joh niets van aantrekken ken me er niet druk om maken.. :p Had jij ook niet kunnen weten maar de tekst is in beide opzichten natuurlijk toepasselijk! Happy new year van ABBA volgend jaar? :D

Hartstikke mooi man!
Kreeg de rillingen over mijn lijf, mooie muziek + het vuurwerk.
Echt mooi in elkaar gezet. Mijn complimenten :D

Ook jij prettige kerstdagen! Ook alvast een prettig 2012! Maar dat wens ik iedereen nog de 31ste.

Mooie films altijd van je man!

heerlijk filmpje stefan!
Hopenlijk mogen we nog lang van je schitterende filmpjes genieten man! Keep up the good work! :D

Heerlijke film Stevan, waarvoor mijn dank.
Zeer mooie beelden heb je gebruikt.

Steef, een geweldig filmpje! Heb er echt van genoten. Iets wat ik de laatste dagen niet echt doe. Bedankt voor dit top filmpje!

En ook zeer mooi om te zien hoe de hobby van niks tot een dagelijkse hobby is geworden. En ik ben blij je als vriend te hebben kerel! Je bent een top goos!

Mooie woorden, mooie beelden, mooie muziek, ik zeg; top!
Jij alvast een heel goed 2012 gewenst, hopelijk minstens zo goed als afgelopen jaar! :D

Back
Bovenaan