Time Machine

Ik ben geen fan van compound. Na verhalen over vertragingen bij de jackhammer vanavond de timemachine geschoten bij souman.

Topbak, heel erg harde burst en brede boeketten. Ook de strobewaaier erg gaaf. Maar helaas stopte dje voor de finalecake. Zo ongelooflijk jammer. Maar bij een compound nog gvaarlijk ook!

Mooie bak, maar jammer dat ie compound is

Ik ben geen fan van compound. Na verhalen over vertragingen bij de jackhammer vanavond de timemachine geschoten bij souman.

Topbak, heel erg harde burst en brede boeketten. Ook de strobewaaier erg gaaf. Maar helaas stopte dje voor de finalecake. Zo ongelooflijk jammer. Maar bij een compound nog gvaarlijk ook!

Mooie bak, maar jammer dat ie compound is

Het was de time machine die tijdens de imaginary meeschoot! En de vertraging mag maximaal 15 seconden zijn...

Huh? €100 voor 1kg kruit? Das niet meer van deze tijd...of juist wel, met compound en beetje fanshape. Jemig.

Deze is super dik, check 21:20, deze knalde de cruel traction er keihard uit!

Jammer alleen dat bij alle compounds die ik zie wel iets fout gaat (te lange pauzes, doorschieten etc.). Dat weerhoudt mij ervan deze aan te schaffen.

Zo, mooi kleurrijk diverse rambak. Vind 'm zo overtuigender dan op productfilm. Toch op lijst 2018. Mag wel hopen dat het productie was want het is wel een mirakel als dit uit 1kg kruit komt. Maar WOlff heeft eerder dit soort kunstjes laten zien. NEM zegt lang niet alles meer hedentendage.

Hier zie je boven aan de dummy liggen samen met de andere nieuwe compound boxen:D (Foto gemaakt bij Meliora vuurwerk Middenmeer)

P_20171216_162715_vHDR_Auto[2594].jpg

Echt een hele leuke gevarieerde box. Mooi tempo en goede burst. Voor 70 Euro echt een heel mooi compound boxje. Liep trouwens prima door..geen merkbare vertraging tussen de cakes

Back
Bovenaan