Time Machine

Ik kwam deze nog tegen op Youtube;

Lijkt er wel op dat er bij AVRI samples zijn geschoten. Het valt vooral op bij de crackling willows. Tevens is de uitwerking wat anders. Overigens lijkt de productvideo van Wolff wat meer op productie, maar ook niet exact hetzelfde, maar geeft volgens mij wel een redelijk zelfde beeld (qua grootte en tempo) als op bovenstaande video, wanneer je de wind wegdenkt en beter beeld visualiseert :p.

De Cruel Traction die we erna zie bij de video van RaideR lijkt dan weer wel gewoon productie. Dat verklaart dan waarschijnlijk waarom deze bij AVRI de CT eruit knalde.

Ik kwam deze nog tegen op Youtube;

Lijkt er wel op dat er bij AVRI samples zijn geschoten. Het valt vooral op bij de crackling willows. Tevens is de uitwerking wat anders. Overigens lijkt de productvideo van Wolff wat meer op productie, maar ook niet exact hetzelfde, maar geeft volgens mij wel een redelijk zelfde beeld (qua grootte en tempo) als op bovenstaande video, wanneer je de wind wegdenkt en beter beeld visualiseert :p.

De Cruel Traction die we erna zie bij de video van RaideR lijkt dan weer wel gewoon productie. Dat verklaart dan waarschijnlijk waarom deze bij AVRI de CT eruit knalde.

Bij de AVRI stond ik versteld van het geweld van deze compound. Felle kleuren, snoeiharde burst, grote boeketten. Maar was denk ik te mooi om waar te zijn. Op het filmpje komt hij iets anders over dan mijn belevenis bij de AVRI.
Ben benieuwd of er meer straatfilmpjes van zijn

Kon haast niet anders dan dat hij bij AVRI een sample was, maar desondanks vind ik het een leuk ding!

Ik heb hem voor ong. €70,- voorbij zien komen vorig jaar, dat is hij ook als productie zeker waard!

Als je naar het kruitgewicht kijkt vind ik de prijs wel fors,maar goed er zitten wel verschillende shapes in dat maakt het ook weer duurder natuurlijk.

Vette shit!! Verrassing van de avond deze. Verrassend grote boeketten en leuke afwisseling in de effecten. Voor 56 piek meer dan goed!!

een van de eerste afgestoken knalt hard voor die prijs te zien vanaf 2:12

Compliment over je filmpje, mooi opgenomen en met artikel omschrijving.
Vraagje: zie de mega pangu box 1 niet in waaiervorm? Dat is namelijk toch ook?
En welke box vond jij eruit springen?

Met name de golden age dat geknetter leek wel 3D
Ook mega pangu 1 box
Ja die waaier stond er helaas niet helemaal op

Prima box voor 69 euro op de kop getikt. Ga je richting de 100 dan is er veel beter op de markt. Ik neem hem ook niet weer. Burst is dik in orde maar in de losse cake's boeketten erg mager, in de waaiers en richting eind wel goed mooie crackling palms!!.

Deze ooit eens gekocht in de vvk bij een Wolff dealer. Prima box voor het geld... Stak hem af in de buurt van een 50+ appartementencomplex. Akoestiek was dus prima :D

Back
Bovenaan