Tilburg - Tilburgse kermis 26 juli 2015

Kan hier helaas voor et 2e jaar niet aanwezig zijn iemand moet werken in de vakantie periode he.
heb der alle vertrouwen in dat katan een mooie show neerzet.

Kan hier helaas voor et 2e jaar niet aanwezig zijn iemand moet werken in de vakantie periode he.
heb der alle vertrouwen in dat katan een mooie show neerzet.
Jammer! Volgens mij heb jij twee jaar terug een mooie film op Youtube gezet, goede kwaliteit.

inderdaad was er zelf ook graag
geweest maar ja haha der moet ook gewerkt worden.
ik weet zeker en hoop dat er nog mensen zijn die gaan en die het filmpen.

Hier een filmpje van mij van de laatste 5 minuten van de vuurwerkshow in Tilburg.
Helaas regende het waardoor de beelden soms niet helemaal scherp zijn.

Een redelijke show alleen wat een bagger einde.
vind persoonlijk de 2011 en 2012 show de beste van afgelopen jaren.
voor de rest toch knap neer gezet.

2012 was zeker een lekker jaar ! , Maar deze show is ook top zeg :-) Jammer dat ik er niet bij kon zijn ! Mooi ook om te zien dat ze lekker met de singleshots bezig zijn :-) , Iets waar we liefhebbers toch alleen maar blij van kunnen worden. :D

Weer een leuke show! Hopelijk volgend jaar wat meer spektakel. Wordt nu toch wel een beetje hetzelfde elk jaar met die comets en het bengaals vuur. In elk nummer een stukje met wat luchtgeweld heb ik nu wel gezien weer.
Desalnietemin genoten. Mooi op de muziek geschoten, leuke producten. En het klopte bijna allemaal.
Samenvatting: prima show, maar ik persoonlijk zie volgend jaar graag een andere opzet.

Was zeker een leuke show. Veel variatie en knallend einde. Je stond er ook lekker dichtop.
Gefilmd met telefoon omdat camera weg is voor reperatie:

Vind het geen onaardige show zo te zien, alleen zoals al eerder aangegeven was die van 2012 stukken beter!

Back
Bovenaan