Thunderboy VWC lid 30 apr 2012 #22 En de film (geen superkwaliteit), veel kijkplezier! + YouTube Video ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. Laatst bewerkt: 30 apr 2012
En de film (geen superkwaliteit), veel kijkplezier! + YouTube Video ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
leslifan VWC lid 1 mei 2012 #23 nederlandsvuurwerk zei: Vanaf die foto gezien stond ik op precies dezelfde plek Klik om te vergroten... En dan heb je niet door dat er mensen zijn die over vuurwerk praten die er verstand van hebben? genoeg mensen gehoord die allemaal onzin zijden Spreek ons voortaan ffkes aan(als je wil)
nederlandsvuurwerk zei: Vanaf die foto gezien stond ik op precies dezelfde plek Klik om te vergroten... En dan heb je niet door dat er mensen zijn die over vuurwerk praten die er verstand van hebben? genoeg mensen gehoord die allemaal onzin zijden Spreek ons voortaan ffkes aan(als je wil)
N nederlandsvuurwerk VWC lid 1 mei 2012 #24 leslifan zei: En dan heb je niet door dat er mensen zijn die over vuurwerk praten die er verstand van hebben? genoeg mensen gehoord die allemaal onzin zijden Spreek ons voortaan ffkes aan(als je wil) Klik om te vergroten... Ja geen probleem, maar ik heb eigenlijk alleen onzin gehoord om mij heen. Ik zag wel een kale man filmen vlakbij, was dat dan thunderboy?
leslifan zei: En dan heb je niet door dat er mensen zijn die over vuurwerk praten die er verstand van hebben? genoeg mensen gehoord die allemaal onzin zijden Spreek ons voortaan ffkes aan(als je wil) Klik om te vergroten... Ja geen probleem, maar ik heb eigenlijk alleen onzin gehoord om mij heen. Ik zag wel een kale man filmen vlakbij, was dat dan thunderboy?