Tilburg 26-07-2009

Afsluiting Tilburgse Kermis met vuurwerk en Close Act

26 juli 2009 vanaf 22:30 uur in Piushaven

Begrafenis van de Tilburgse Kermis en afsluiting met groots vuurwerk in de Piushaven vanaf 22.30 uur. Voorafgaand het vuurwerk vindt er een act met samenwerking van Close Act plaats boven het water van de Piushaven.

Meer informatie over de Tilburgse Kermis 2009 op:

www.tilburg.com/kermis

2j34f1x.jpg

Ik ben hier zeker weer te vinden, het gas gaat er altijd flink op bij deze show en dat is wat wij Tilburgers willen zien:D

Kwa consumentenshow is dit zeker een aanrader, en een superlokatie:wink:

wilde er eigenlijk heen gaan , maar zit die dag in de arena :D , ook niet verkeerd natuurlijk .

edit : we bleken in de middag nog iets belangrijkers gepland te hebben .
en hebben daarom met geluk de kaartjes voor het amsterdam tournement op 26 juli over kunnen zetten naar kaartjes voor hetzelfde toernooi maar dan op 24 juli .
hierdoor kan ik dus s'avonds alsnog aanwezig zijn in tilburg :D .

Laatst bewerkt:
ben ook weer aanwezig :)

vorig jaar was het ook mooie show ben benieuwd hoe dit jaar zal worden

edit

kan helaas toch niet.

Laatst bewerkt:
Stukje uit mailtje van de Tilburgse kermis van gistere:

Afsluiting met vuurwerk
De kermis sluit morgen met een groot vuurwerk boven de Piushaven. Voorafgaand aan het vuurwerk vindt er een spectaculaire slotact plaats uitgevoerd door Close Act. Dit start naar verwachting rond 22.30 uur en duurt tot 23.00 uur. Hier wordt symbolisch de kermis begraven.

Mensen die komen, Tot vanavond!

Ik ben (helaas) in mijn uppie toch maar die kant op gereden, en ben getrakteerd op een heerlijk showtje met veel heel veel tempo
Katan flikte weer wat het Tilburgs publiek wil zien en dit jaar zeker een dikke schep er boven op gezien vanwege het 200 jarig bestaan.

Natuurlijk heb ik gefilmd,en heb een compilatie gemaakt van de openingsceremonie, gevolgd door de complete show! OOOOOOOO, en hij is gaaf.

Ik ben blij dat ik ondanks alles toch nog even gegaan ben

Hier mijn film:

http://www.vimeo.com/5774787

Katan, Bedankt voor dit supershowtje, het was genieten geblazen:wink:

TB

Laatst bewerkt:
dat zien we graag zeg,wat een leuke show. :)
en wat een snelheid het gaat maar door.
dank voor de film thunderboy.

Bedankt voor het delen van je film Thunderboy.
Goede beeldkwaliteit, alles komt goed over.
Katan schiet hier een hele leuke show in een heerlijk snel tempo.
Leuke variatie van professioneel en consumentenvuurwerk.

Back
Bovenaan