Tiger

Naar aanleiding van het filmpje zou ik khem niet kopen, echter is dat helaas wel al het geval. Uiteindelijk voor 53 euro waarvan 20% vrij te besteden, dus voor ca. 4 tientjes het proberen waard

Lijkt wel een cocktail van effecten die in de eerder uitgebrachte 36 shots cakes van deze lijn zitten. De blinkers uit de Rat (zonder spinners) en de Rooster, en de gouden kronen uit de Pig lijken in ieder geval zichtbaar. Tempo is prima, afwisseling en uitwerking ook. Geen dikke rammer, valt mij juist daarom op. Hij zit in mijn collectie dit jaar en zal 'm hier reviewen.

ik had hem al besteld omdat ik tijdens het bestellen zoiets had zal wel goed zijn vertrouw China red hier wel in. Wil niet zeggen dat het tegenvalt maar enthousiast is ook weer niet het juiste woord. laten we zeggen neutraal en laten ons graag verrassen op 31 december en laten we hopen dat het positief is op 1 januari :D zoiezo levert China red verder goed spul dus teleurgesteld in het merk zulle we niet zijn :D

Lastig… effecten niks mis opzich een prima boxje als je het bekijkt maar voor mij miste er iets.. kon nog echt mn aandacht krijgen. Misschien moet er iets meer tempo in ik weet niet. Vind wel jammer er is met de effecten niks mis, zien er prima uit.

Zeker niet om 00:00 afsteken leuke toevoeging misschien voor de avond maar of de prijs dit waard is… denk dat je beter kan met je geld voor de voor avond. Jammer, voor mij was het hem niet.

Hij deed het hier erg goed vannacht, mooie kleurcombinaties en effecten plus een heerlijke burst. Hield zich erg goed in wind. Was blij verrast! Schiettempo wel eentonig. Mist een echte finale, dat zou 'm helemaal afmaken. Prijs/kwaliteit dik in orde!

Schoot deze rond 01:00 in alle rust, effecten kwamen er ondanks de wind prima uit. Heerlijke burst. Zoals hierboven vermeld mist hij wel een finale maar voor het geld een prima boxje.

Ik zie in het filmpje wel degenlijk een finale hoor. Box zelf kan mij niet echt bekoren, de effecten komen mager over en ik vind hem best eentonig.

Erg leuk bakkie dit van china red. Wel een bakkie voor in de avond, effecten hebben geen grote spreiding. Maar dat kon ook door de wind komen.

Vorig jaar mogen schieten. Leuk bakkie voor €50 kunnen scoren. Meer dan dat zou ik er niet aan uit geven.

Back
Bovenaan